خبرهای داغ:

فعالیت ۳۵۰ مرکز رشد در کشور

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از فعالیت ۳۵۰ مرکز رشد در کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۰۰۵۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، قادری‌فر در بناب گفت: مراکز رشد دارای پتانسیل بالایی هستند و هم اکنون حدود ۳۵۰ مرکز رشد در سراسر کشور فعالیت دارند که مرکز رشد بناب یکی از مراکز رشد فعال در سطح کشور است.

وی افزود: در حوزه زیست فناوری ظرفیت‌های بالنده‌ای در کشور داریم که هنوز مغفول مانده است.

قادری‌فر از راه‌اندازی سرا‌های نوآوری در دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: موضوع کم شدن دانشجو و خالی ماندن ظرفیت‌های پذیرش در حال حاضر در خیلی از دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه آزاد وجود دارد.

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: از طرف دیگر زیرساخت‌های مناسب و گسترده‌ای در دانشگاه‌هایی مثل دانشگاه آزاد داریم، بدان معنا که صندلی‌های خالی و پتانسیل در این دانشگاه‌ها زیاد شده و می‌توان به نحو احسن از آن استفاده کنیم.

قادری‌فر با بیان اینکه در همین زمینه اقدامات خوبی با دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کرده‌ایم گفت: با صحبت‌هایی که با دانشگاه آزاد داشتیم بنا داریم فضا‌هایی که دانشجو نمی‌پذیرند و خالی مانده‌اند را وارد جریان نوآوری کنیم.

وی در ادامه سخنان خود ضمن قول مساعد به مسئولان شهرستان بناب برای همکاری‌های لازم گفت: با راه‌اندازی ۲۰ شرکت دانش بنیان در این شهرستان قطعاً زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر در سطح بالا ایجاد خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار