آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در گردهمایی تقریب مذاهب در کرمان

هرکجا که دشمن را دوست جلوه دادند ضربه خوردیم

 وی افزود:در شناخت دشمن اشتباه نکنیم زیرا در تاریخ هر کجا ضربه خوردیم از آنجا بود که دشمن را دوست جلوه دادند و بالاترین خیانت به امت اسلامی این است دشمن را دوست نما کنند 
کد خبر: ۹۳۰۹۵۶۷
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  گردهمایی تقریب مذاهب(شیعه و سنی) که در سومین روز هفته مقاومت بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار شد.

 آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در این مراسم  اظهار کرد: برای دانستن ویژگی های منحصربفرد حاج قاسم هم باید به ایمان راسخ، بصیرت نافذ، عقل و خرد اشاره کرد.

 

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: او انسانی انقلابی با مدیریت جهادی بود و انسانی در عین این همه عظمت اما ساده زیست و زاهد به معنای واقعی بود ونسبت به مستمندان انسانی رئوف و مهربان و در عین شجاعت، دشمن از او دلهره و هراس داشت.

  وی  تصریح کرد:  حاج قاسم انسانی عارف به تمام معنا بود که عرفان را در جبهه دید و ماند و بنده بارها تواضع و عرفان و اخلاص او را دیدم و او مصداق آیه 29 سوره فتح است و در  ولایتمداری بالاترین امتیاز را داشت.

 آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به توطئه های دشمنان برای برهم زدن وحدت شیعه و سنی تصریح کرد: اینها در طول تاریخ وابسته به مستکبران و ظالمان و در پشت پرده به یهود و صهیونیزم می رسند.

 نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهید سلیمانی مسئله مهمی را مطرح می کند که یک نظریه و در عمل کارساز و ضروری است؛ این که بر اساس قرآن کریم به استناد آیه «انما المؤمنون اخوه» اصل برادری را تأکید می کند.

 وی افزود: شهید سلیمانی می گوید وحدت باید حول دشمن شکل بگیرد و در شناخت دشمن اشتباه نکنیم زیرا در تاریخ هر کجا ضربه خوردیم از آنجا بود که دشمن را دوست جلوه دادند و بالاترین خیانت به امت اسلامی این است دشمن را دوست نما کنند و اینکه فکر کنیم آنها مشکلات ما را حل می کنند خیانت است.

 

 

آیت الله حسینی شاهرودی نقش سردار سلیمانی را در تغییر دیدگاه های پوتین در کشوری که دین را افیون ملت ها می دانست؛ مورد توجه قرار داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار