امام جمعه شهرستان انار:

حاج قاسم سلیمانی دفاع از نظام اسلامی را از اوجب واجبات می‌دانست

حجت الاسلام منتظری گفت: مکتب شهید سلیمانی با تقوا و اخلاص شروع و با شهادت به پایان می رسد
کد خبر: ۹۳۰۹۰۹۱
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه این هفته ۱۲ دیماه گفتند:آنچه باعث شد شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی از یک شخص به یک مکتب تبدیل شود منظومه فکری برگرفته از حضرت امام خمینی رضوان الله علیه بود.حاج قاسم سلیمانی دفاع از نظام اسلامی را از اوجب واجبات می‌دانست و می‌گفت هیچ واجبی به پای دفاع از نظام نمی‌رسد و حتی از نماز واجب تر است چون اگر نماز قضا شود امکان بجا آوردن مجددش هست ولی اگر نظام آسیب می‌بینند نه تنها نماز، بلکه دین آسیب می‌بیند .
وی اشاره کرد :شهید حاج قاسم سلیمانی معتقد بوده یکی از شئونات عاقبت به خیری حفظ نظام جمهوری اسلامی و رابطه قلبی و حقیقی با ولی فقیه ورهبر معظم انقلاب است.

حجت السلام منتظری در ادامه گفت: این روزها تهدیدات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بر علیه ایران اسلامی را می شنویم که هدف آنها سرپوش گذاشتن بر روی شکستهای راهبردی در غرب آسیا ست که آبرویی برای آمریکا باقی نگذاشته است
این مقام مسئول تصریح کرد: هدف آنها از تهدیدات بر علیه ایران، ایجاد فضای جنگ هراسی است که بعداً جوبایدن را به عنوان منجی و صلح طلب معرفی کنند .

وی ادامه داد: نکته دیگری که در تهدیدات آمریکا وجود دارد فضاسازی برای جلوگیری ازانتقام و سیلی سخت ایران است.

 امام جمعه شهرستان انار  خاطر نشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نه جنگ می شود و نه مذاکره می کنیم و تنها راه پیروزی ، مقاومت فعال و هوشمندانه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار