خبرهای داغ:
رسول مظاهری

مراسم تجلیل از منتخبین سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی لیگ پایا

به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان مراسم تجلیل از منتخبین سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی لیگ پایا در سال تحصیلی99 برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۰۲۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان مراسم تجلیل از منتخبین سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی لیگ پایا در سال تحصیلی99 برگزار شد.

در این دوره مسابقات 25 تیم 5 نفره از دانش آموزان استان اصفهان توانستند به مرحله نهایی راه پیدا کنند و از این تعداد 2 تیم موفق به کسب مدال طلا ،4تیم نقره و 4 تیم برنز این دوره از مسابقات شدند که در مجموع استان اصفهان رتبه اول در سطح کشور در این دوره از مسابقات را کسب نمود.

 این مسابقات هر ساله توسط سازمان بسیج دانش آموزی در سطح کشور و تعدادی از کشورها برگزار میگردد.

سردار مجتبی فداء فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در این مراسم  اظهار داشت:توجه به مباحث علمی و جوانان و متکی نبودن به غرب باعث پیشرفت40ساله انقلاب اسلامی شده است.

سردار فدا افزود با توجه به ظرفیت های درونی و با توانمندی جوانان عزیز ایران اسلامی ،  40 پله رشد و پیشرفت در سطح علمی جهانی داشته است.

وی با توجه به فداکاری های شهدای مدافع حرم گفت، شهدای جبهه مقاومت باعث جلوگیری از ترور و فعالیت داعش در ایران و مرزهای میهن اسلامی شدند ، دشمنان باعث آتش افروزی جنگ نیابتی در سوریه و عراق شدند که به لطف حاج قاسم و شهدای مدافع حرم از اقدام آنها جلوگیری شد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج):آمریکاتمام توان خود را برای حفظ رژیم کودک کش اسرائیل گذاشته است،امروز گروه های مقاومت فلطسطینی بجای امکانات اولیه جواب یاوه گویی و حملات اسرائیل را با موشک می دهند.که باعث زوال اسرائیل شده 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار