خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با بسیج:

ورزشکاران بسیجی همدان گوی سبقت را از جهانیان ربودند

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: دو نفر از خواهران بسیجی همدان که در پایگاه استعدادیابی سال ۹۸ شناسایی و به فدراسیون دو و میدانی معرفی شده بودند، توانستند افتخار آفرینی کرده و رنکینگ جهانی را به نام خود ثبت کنند.
کد خبر: ۹۳۰۸۱۱۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲

ورزشکاران بسیجی همدان گوی سبقت را از جهانیان ربودندسرهنگ علی بقایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در برنامه استعدادیابی که توسط تربیت بدنی ناحیه همدان سال ۹۸ برگزار شد دو نفر از خواهران بسیجی که در رشته دو میدانی استعداد بالایی داشتند، شناسایی شدند و به فدراسیون دومیدانی معرفی شدند و به لطف خدا عناوین خوبی را نیز کسب کردند به طوری که رنکینگ جهانی را به نام خود ثبت کردند .

وی افزود: یکی از این بسیجیان خانم سمیرا زمانی است که در مسابقات دومیدانی قهرمان و رکورددار ۳۰۰۰ متر با مانع کشور شد و با تایید فدراسیون دو و میدانی ایران و جهان سومین ورزشکار کشور شد که رنکینگ جهانی را به دست آورده است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: خانم زمانی فرزند یکی از جانبازان دلاورمرد همدانی و دارای مدرک فوق لیسانس از دانشگاه بوعلی سینا است.

وی افزود: خانم زینب احدی نیز دومین بسیجی هستند که در پایگاه استعدادیابی شناسایی شد؛ وی نایب قهرمان دانش‌آموزان آسیا و قهرمان پیاده‌روی کشور شد، و اخیرا فدراسیون دو ومیدانی ایران و جهان اعلام کرده که این ورزشکار نیز چهارمین ورزشکاری است که رنکینگ جهانی را به دست آورده است.

بقایی افزود: ایشان دارای لیسانس تربیت بدنی و مسئول کمیته پیاده‌روی استان همدان و از ورزشکاران و بسیجیان اخلاق‌مدار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار