خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

حضور بموقع مردم در صحنه چشم فتنه را کور کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر گفت: حضور بموقع و بصیرت مردم و همچنین رهبری هوشمندانه ولایت فقیه عامل خنثی کننده و شکست فتنه دشمنان در سال 88 شد.
کد خبر: ۹۳۰۸۱۱۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رشیدی در جمع مردم جوانقلعه و بسیجیان حوزه سیدالشهدا عجب شیر گفت: به گفته امام خمینی(ره) پشتیبان ولایت فقیه بودن عامل مصونیت از هر بلایی می باشد که ملت با بصیرت ایران اسلامی با شاهکار خود این جمله امام را اثبات نمودند.

وی به سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره و گفت: این شهید سرافراز اسلام الگو و اسوه پایداری و ایستادگی بود شهادت مزد همان رشادت ها و از جان گذشتگی های این مرد آسمانی بود که تمام وجودش در ولایت ذوب شده بود.

حجت الاسلام رشیدی خاطر نشان کرد: در تشییع پیکر شهید سلیمانی جناح‌های مختلف اصلاح طلب و اصولگرا دوست و دشمن همه آمدند این به خاطر اخلاص و خدایی  بودن این شهید بود

وی گفت: شهید سلیمانی خودش را وقف اسلام و انقلاب کرد اخلاص شجاعت تلاش و مردم دوستی یتیم نوازی و ذوب در ولایت عاشق اهل بیت بودن از ویژگی های برجسته این انسان بزرگوار بود که او را محبوب و معشوق قلوب مومنین و دنیا کرد.

حجت الاسلام رشیدی در پایان تاکید کرد: ما هم میتوانیم با تربیت صحیح اسلامی فرزندان بچه هایی از جنس شهید سلیمانی تربیت کنیم و به جامعه اسلامی تحویل دهیم برای رسیدن به این هدف باید زحمت کشید و خود را به خدا و ولایت اتصال داد و این آمادگی را در خود ایجاد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار