امام جمعه بردسکن:

سخنرانی‌های مقام معظم رهبری در حقیقت خاموش کننده فتنه ۸۸ بود

امام جمعه بردسکن گفت: از انتخابات سال ۸۸ تا نهم دی ماه مقام معظم رهبری ۴۰ سخنرانی داشتند، که در حقیقت سخنرانی‌های مقام معظم رهبری خاموش کننده فتنه ۸۸ بود.
کد خبر: ۹۳۰۷۸۷۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام علی اصغر امینی در مراسم سالروز ۹ دی که در محل گلزار شهدای این شهرستان با حضور اعضای شورای تامین، نیرو‌های انتظامی و نظامی، بسیجیان و روسای ادارت برگزار شد، اظهارداشت: در فتنه ۸۸ دلسوزان نظام به تبعیت از رهبر خود پرداختند و مردم هم متوجه شدند که دست استکبار و دشمنان نظام در کار است و زمینه حضور مردم در صحنه ۹ دی جسارتی بود که به پرچم اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا شد.

وی افزود: فتنه ۸۸ جنس سیاسی داشت و دشمنان به بهانه انتخابات و برگرفته از انقلاب‌های رنگی تجربه شده در ایران این فتنه را اجرا کردند.  

امینی با بیان اینکه تحلیل گران فتنه ۸۸ را عظیم‌تر از جنگ ۸ سال جنگ تحمیلی می‌دانند، بیان کرد: تمام مخالفین نظام اعم از استکبار جهانی، اسرائیل خبیث و انگلیس، منافقین و... دست به دست هم داده بودند و علیه انقلاب متحد شده بودند که با اتحاد و همدلی مردم ولایت مدار ایران شکست خوردند.

امام جمعه بردسکن با اشاره به اینکه در سال ۸۸ عده‌ای از مسئولین که باید فتنه را خاموش کنند متاسفانه با فتنه گران همراه شدند، گفت: در فتنه ۸۸ برخی از مسئولین دیگر نیز سکوت و ایجاد تردید کردند و برای مردم هم شک و تردید و حرف امام را فراموش کردند.

وی افزود: ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است و علت اصلی فتنه ۸۸ که عده‌ای از مردم را به شک و تردید وا داشت و مردم را به انحراف کشاند دشمنان قسم خورده نظام بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار