در بیانیه سپاه ثارالله عنوان شد

مصمم تر شدن امت اسلامی و روسیاهی فتنه گردان در فتنه 88

فتنه ۸۸ یکی از حوادثی است که امت بزرگ اسلامی ایران را در دفاع همه جانبه از ساحت مقدس انقلاب اسلامی مصمم تر نموده و روسیاهی آن برچهره فتنه گران ومنحرفان از مسیر توفنده ملت سلحشور وغیرتمند ایران باقی ماند
کد خبر: ۹۳۰۷۳۷۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سپاه ثارالله به مناسبت یوم الله 9 دی بیانیه ای صادر کرد متن بیانیه به شرح ذیل است

 بسم لله الرحمن الرحیم.
مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد. امام خامنه ای مد ظله العالی"

تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از حوادث و رخدادهای عبرت آموزاست که فتنه ۸۸ نیز یکی از این حوادث است که امت بزرگ اسلامی ایران را در دفاع همه جانبه از ساحت مقدس انقلاب اسلامی مصمم تر نموده و روسیاهی آن برچهره فتنه گران ومنحرفان از مسیر توفنده ملت سلحشور وغیرتمند ایران باقی ماند وبار دیگر موجب رسوایی ، سرافکندگی وشکست توطئه سران استکبارجهانی وصهیونیزم بین الملل گردید .

درنهم دیماه سال ۸۸ امت با بصیرت ایران اسلامی یک پارچه با حماسه عرفانی وعرفان حماسی با تأسی از حضرت ابا الفضل العباس علیه السلام،علمدار با بصیرت کربلا به نوای هل من ناصر امام ومقتدای زمان خویش امام خامنه ای کبیر لبیک گفت وبه صحنه مبارزه آمد وروز نهم دی را تبدیل به بصیرت عمومی نمود و عاشورایی دیگر خلق کرد،ملت عزیز ایران با عبرت از عاشورای سال ۶۱هجری نگذاشت امامش تنها در میدان بماند که حتی علی اصغر ها فدا شوند.

درود خدا بر ملتی باد که با بصیرت انقلابی خود ماندگار ترین و تاثیر گذارترین حرکت را به نمایش گذاشت و با پیروی از حسین زمان خود طومار فتنه فتنگران را در هم پیچید .

گذار از اتفاقات و توطئه‌های گوناگون از جنگ تحمیلی، فتنه 88 و تحریم‌های اقتصادی تا اغتشاشات به بهانه قیمت بنزین باعث شده تا انقلاب اسلامی ایران در طول حیات پربرکت 41 ساله خود به چنان بلوغی برسد که دشمنان سرسخت مردم ایران را از پیشبرد اهداف خود مأیوس کرده و همچنان در صحنه این جهان پهناور، مروج فرهنگ اسلام ناب و حامی ملت‌های مظلوم باقی بماند ومردم عزیز وانقلابی وشهید پروراستان کرمان که از نجابت وتدین بالای برخوردارند ،خود را فرزند انقلاب اسلامی وامام انقلاب می دانند ولحظه ای احساس خستگی دراین راه نخواهند کرد و این وصیت حاج قاسم عزیز را در ذهن خود مرور میکنیم انجا که می فرماید:
دوست دارم کرمان همیشه و تا آخر با ولایت بماند. این ولایت، ولایت علی بن ابیطالب است و خیمه او خیمه حسین فاطمه است. دور آن بگردید. با همه شما هستم. میدانید در زندگی به انسانیت و عاطفه ها و فطرتها بیشتر از رنگهای سیاسی توجه کردم. خطاب من به همه شما است که مرا از خود میدانید، برادر خود و فرزند خود می دانید**

  واما ضرورت تبیین ابعاد و زوایای مختلف این حماسه کم‌نظیر با بهره مندی از زمینه و زمانه مقدس امسال در قاب راهبرد نورانی دهه بصیرت فاطمی ولایت مداری و مقاومت علوی با پرداختن به آثار و دستاورد‌های آن توسط نخبگان فکری، فرهنگی، سیاسی، دانشگاهی و حوزوی و همه آحاد نخبگان و نیز الگوی گیری از این حرکت عظیم مردمی برای انسجام بخشی به اراده و خواست مردمی در جهت خنثی سازی توطئه‌های کنونی دشمن، برخی از عواملی هستند که اهمیت توجه به حماسه ۹ دی را صدچندان و نمایان‌تر می‌سازد.

 در پایان سپاه ثارالله  استان کرمان با تجلیل از ملت بصیر، مومن، انقلابی، عاشورایی، فاطمی و ولایتمدار ایران اسلامی و مردم با بصیرت استان کرمان پایتخت مقاومت به عنوان حماسه سازان نهم دی ماه و تعظیم به مقام شامخ شهیدان به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع سلامت در کارزار مبارزه با ویروس منحوس کرونا تاکید بر لزوم یکدلی وفاق، هوشمندی و هوشیاری ملی در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های فتنه گون نوین دشمن و بدخواهان میهن اسلامی داشته و امیدوار است به فضل الهی ملت ایران با تأسی به رهنمود‌ها و هشدار‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای ((مدظله العالی)) و یادآوری تجربه تاریخی و مصونیت ساز اجازه نخواهد داد به مملکت آسیبی برسد.ومن نصره عندالله العزیز الحکیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار