نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی:

طرح معیشتی مجلس مرهمی بر مشکلات اقتصادی مردم است

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح معیشتی مجلس می‌تواند در شرایط اقتصادی کنونی مرهمی بر مشکلات مردم شود.
کد خبر: ۹۳۰۶۸۶۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
عنابستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با اشاره به اینکه مردم در حال حاضر با مشکلات اقتصادی زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم مجلس ساماندهی به اوضاع اقتصادی مردم به‌خصوص دهک‌های پایین جامعه است.

وی با اشاره به اینکه طرح معیشتی مجلس می‌تواند در این اوضاع مرهمی بر درد‌های اقتصادی باشد تأکید کرد: این طرح پس از رفع نواقص توسط شورای نگهبان تائید شده است و دولت بایستی هرچه زودتر این موضوع را اجرایی کند.

نماینده مردم سبزوار در ادامه به نوع پرداخت در این طرح اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها در قالب کوپن به مردم اهدا خواهد شد و هرچند که بیشتر سعی شده است کمکی به مردم باشد و دولت باید وظیفه اصلی خود در خصوص ایجاد رونق اقتصادی را دنبال کند.

عنابستانی با اشاره به اینکه اگر دولت در حل مشکلات اقتصادی با نگاه به درون و اتکا به توان داخلی گام بردارد در کم‌ترین زمان ممکن این مشکلات حل خواهد شد افزود: توانمندی کشور به‌گونه‌ای است که می‌تواند با استفاده از استعداد‌های خود بر تحریم‌ها غلبه کرده و مشکلات را حل نماید.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مشکلات اقتصادی با تغییر در ریاست جمهوری آمریکا حل نمی‌شود تأکید کرد: دولت توان خود را پای‌کار بیاورد و از دل بستن به تغییر ریاست جمهوری در دیگر کشور‌ها پرهیز کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار