سردار ابوحمزه شاخصی به نام خدا و ولایت داشت

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سردار غلامعلی ابوحمزه شاخصی به نام خدا و ولایت داشت و برای یک هدف مهم جهاد می کرد
کد خبر: ۹۳۰۶۱۹۹
|
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان: حجت الاسلام والمسلمین امین رضا کمالی معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم گرامیداشت سردار ابوحمزه فرمانده سابق سپاه ثارالله  اظهار کرد: سردار ابوحمزه ۴۰ سال خود را وقف انقلاب، اسلام و مردم کرد.
وی گفت: ایشان مجاهدی نستوح و راستین در مسائل اعتقادی و ایمانی بود و بزرگترین ویژگی که او را برجسته می‌کرد مجاهدت  و جهاد فی سبیل الله بود، وی شبانه روز زحمت می‌کشید بدون کوچکترین چشم داشتی، زیرا او خود را وقف انقلاب کرده بود.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سردار غلامعلی ابوحمزه شاخصی به نام خدا و ولایت داشت و برای یک هدف مهم جهاد می‌کرد.
حجت الاسلام کمالی افزود: قسم به خدایی که پیامبر را به نبوت برانگیخت همه ما مورد امتحان و در غربال الهی قرار می‌گیریم، فرماندهانی که امروز از این امتحان سربلند و پیروز بیرون آمدند همچون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار ابوحمزه آنان غربال شدند و خداوند آنان را خرید.
وی عنوان کرد: سرلوحه همه کار‌های ما باید خداوند باشد اوست که ما را منای ائمه علیهم السلام می‌کند و همه ما روزی سفر خواهیم کرد و عروج همگی ما به سمت اوست.
حجت الاسلام کمالی تصریح کرد: اگر با خدا تجارت کردیم بدانیم که خدا عاقبت به خیری و شهادت را به ما هدیه خواهد کرد.
وی تصریح کرد: سردار ابوحمزه ایمان به خدا، اخلاص، ولایت مداری و سپس خدمت به خلق را سرلوحه زندگی و خدمت خود قرار داد و این شاخص اصلی تمامی رزمندگان اسلام است.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، با اشاره به اینکه همه ما باید به این نکته خوب توجه کنیم که ابلیس فرشته‌ای بود که ۶ هزار سال خدا را عبادت کرد، اما سرباز خدا نشد، بیان کرد: آنچه که امروز قرآن و نماز می‌خوانیم برای این است که که در جاده عبودیت قرار گیریم.
حجت الاسلام کمالی ابراز کرد: سردار ابوحمزه دو فرزندش را در مکتب امام صادق (ع) ثبت نام و آنان را از سربازان امام زمان (عج) تربیت کرد.
وی خاطر نشان کرد: ایشان ایمان به خدا، اخلاص و ولایت و پشت پا زدن به دنیا را سرلوحه زندگی قرار داد و بدین جهت بود که خدا او را خرید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار