پژمانفر در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

چرا تحریم افزایش یافته است/ دولتمردان پاسخگو باشند

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: دولتمردان پاسخگو باشند اگرچه بارها گفتند تحریم ها را برطرف کردیم چرا این همه تحریم در دوران مدیریت دولت علیه مردم افزایش یافته است؟
کد خبر: ۹۳۰۶۰۸۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

نصرالله پژمانفر رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات ربیعی که در شرایط تحریم هستیم و امکان واردات واکسن کرونا را نداریم و باید به  fatfبپیوندیم، گفت : روزانه میلیون ها دلار واردات کالا داریم چطور برای این ها تحریم نیستیم ولی برای واردات واکسن کرونا تحریم هستیم . سوال ما هم دقیقا بر همین اساس است که بنا به اعلام دولتمردان در شرایط تحریم قرار داریم چه افرادی این شرایط تحریم را در این چند سال فراهم کردند؟!

پژمانفر با بیان اینکه  آقای ربیعی و تیم اش به جای اینکه در مقام مدعی بنشینند باید  به مردم پاسخ دهند افزود: دولتمردان پاسخگو باشند اگرچه بارها  گفتند تحریم ها را برطرف کردیم چرا اینهمه تحریم در دوران مدیریت دولت علیه مردم افزایش یافته است؟ اگر تحریم هست که نیست، بنا به این تحریمی که دولتمردان ادعا می کنند هیچ نوع اقدام و واردات خاصی نمی توانیم داشته باشیم حتی واردات واکسن فایزر ، باید در این موضوع خودشان  پاسخگو باشند .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار