خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان خبرداد؛

نویسندگان حوزه دفاع مقدس در استان گلستان حمایت می‌شوند

سرهنگ کاظمی گفت: چاپ کتاب‌های دفاع مقدس و حمایت از نویسندگان بومی استان که در حوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت قلم می‌زنند موضوع مهمی است که استانداری قول حمایت از این نویسندگان را داده است.
کد خبر: ۹۳۰۵۷۶۸
|
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان؛از گرگان، سرهنگ محمدرضا کاظمی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس هویت ملی و اسلامی مردم ایران است که باید ارزش‌های آن همواره زنده نگه داشته شود.

وی گفت: چاپ کتاب‌های دفاع مقدس و حمایت از نویسندگان بومی استان که در حوزه دفاع مقدس، ایثار و شهادت قلم می‌زنند موضوع مهمی است که استانداری قول حمایت از این نویسندگان را داده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیان داشت: تدوین نقش استان در دوران دفاع مقدس نیز یکی دیگر از موضوعات مهم و اولویت‌دار در استان است.

وی اضافه کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و همچنین هر شهرستانی با محوریت فرمانداری باید نقش و عملکرد خود را در دوران دفاع مقدس تدوین کنند.

 
کاظمی گفت: برخی از یادمان‌های شهدا در سراسر استان نیمه تمام باقی مانده و تسریع در تکمیل این یادمان‌ها در اولویت قرار دارد و امیدواریم که همه مسئولان در این کار کمک کنند.

وی افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرهنگی در استان است که تکمیل آن نیاز به اعتبارات ملی و استانی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: باید از طریق مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تلاش کنیم عدد اعتبار این پروژه در لایحه بودجه سال 1400 افزایش حداکثری داشته باشد تا بتوانیم اعتبار به پیوست ملی را افزایش داده و با کمک منابع استانی پروژه را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار