خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

مکتب شهید سلیمانی در کتاب‌های درسی قرار خواهد گرفت

اصغری گفت: لازم است با توجه به اهمیت مفاهیم ایثار و شهادت، در تمام مقاطع تحصیلی به شخصیت‌های بی نظیری همانند شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن فخری زاده، به طور ویژه یاد شود.
کد خبر: ۹۳۰۵۷۵۳
|
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حسنعلی اصغری در جلسه هماهنگی برگزاری اولین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی  با اشاره به ۱۳ دی ماه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و بیان اینکه مهمترین درس از مکتب سلیمانی اخلاص و ولایت پذیری ایشان بوده است؛ گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اسوه اخلاص،صبر، استقامت و الگوی شجاعت و فروتنی برای همه مردم مسلمان جهان است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین وظیفه آموزش و پرورش را در معرفی ابعاد مختلف شخصیت سردار سلیمانی وظیفه سنگینی دانسته و گفت: باید مکتب و منش سرداردل‌ها که همان روحیه استکبار ستیزی و مقاومت بود در بین دانش آموزان به جهت آشناسازی و الگوپذیری در مدارس نهادینه و برنامه ریزی شود.

اصغری با تاکید بر اینکه باید یاد و نام شهید حاج قاسم سلیمانی در کتاب‌های درس گنجانده شود افزود: برنامه ریزی شده تا در تمام مقاطع تحصیلی به بحث ایثار و شهادت پرداخته شود و از شخصیت‌های بی نظیری همانند شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای هسته ای مانند شهید محسن فخری زاده که نقش موثری برای حفظ ارزش‌های انقلاب داشتند را بصورت ویژه یاد شود.

وی با اشاره به بزرگداشت حماسه ۹ دی اظهار کرد: مهم‌ترین دستاورد حماسه نهم دی ماه این بود که توانست، روح وحدت را در جامعه بدمد و همه اقشار مختلف با سلیقه‌های متفاوت با شعار واحد به میدان آمدند و حمایت گسترده خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.

محمد سرباز علوی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان در ابتدای این جلسه، از اجرای برنامه‌های متنوع و مختلف در سطح استان همزمان با اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام حماسه ۹ دی "دهه بصیرت" خبر داد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار