دفتر امام جمعه و سپاه شهرستان کوهبنان عروج آسمانی سردار ابوحمزه را تسلیت گفتند.

در پی عروج شهادت گونه سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان ،امام جمعه و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان پیام تسلیتی را صادر کردند.
کد خبر: ۹۳۰۵۳۸۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ در پی عروج شهادت گونه سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان ،امام جمعه و فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان پیام تسلیتی را صادر کردند.

 

متن پیام به این شرح است:

 

"بسم رب الشهداء و الصدیقین"

 

خبر درگذشت سردار سرافراز غلامعلی ابوحمزه موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.

 

درود خدا بر آن مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) به مجاهدت خالصانه از جبهه های نور در دفاع مقدس و پس از آن در سنگرهای گوناگون عملیاتی، جهادی و فرماندهی سپری و همواره در قامت یک فرمانده شجاع، انقلابی و هوشمند با نقش آفرینی های خود در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام، بر مسیر نورانی جهاد و شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازی و ایثارگری، به دیدار حضرت حق شتافت.

 

باشد که حضرت حق آن سردار مخلص، خدوم و ولایتمدار را به پاس خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره مند گرداند. انشاالله.

 

اینجانبان فقدان آن فرمانده عزیز و مخلص و بصیر را به فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای مدظله العالی همرزمان،همه بسیجیان و ایثارگران ، خانواده های محترم شهدا و خانواده محترم و معزز آن مجاهد فی سبیل الله تسلیت عرض نموده، از قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توام با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار