خبرهای داغ:
رئیس پارک علم و فناوری قزوین:

راهیابی ۷ شرکت به جمع دانش بنیان های استان

مافی گفت: در پارک علم و فناوری ۷ شرکت توانستند مجوز دانش بنیان را کسب کرده و بر همین اساس شرکت های دانش بنیان به ۳۰ عدد رسید و به شرکت رشد یافته شده و توانستند به موسسات ورود یابند.
کد خبر: ۹۳۰۴۸۰۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جشنواره جهادگران علم و فناوری استان قزوین با محوریت تقدیر از پژوهشگران و مبتکران، مخترعین و منتخبین استان قزوین با حضور مسوولان استانی و به صورت «وب کم» با حضور فرزند دانشمند شهید محسن فخری زاده و د. بستر مجازی در سالن شهید اسکندرنژاد پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد.

مصطفی مافی رئیس پارک علم و فناوری قزوین در این مراسم با اشاره به نامگذاری این جشنواره به نام شهیدان حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده بیان کرد: این جشنواره به نام این دو شهید برجسته نامگذاری شده و بیش از صد ایده به این جشنواره ورود یافته و نهایتا پس از داوری های انجام شده در دو حوزه صنعت و کشاورزی و بحث ایده ها برگزیدگان تجلیل خواهند شد.

وی گفت: در پارک علم و فناوری ۷ شرکت توانستند مجوز دانش بنیان را کسب کرده و بر همین اساس شرکت های دانش بنیان به ۳۰ عدد رسید و به شرکت رشد یافته شده و توانستند به موسسات ورود یابند.

دکتر مافی اطهار کرد: همچنین ۱۱ هسته فناور توانستند به شرکت نوپا تبدیل شوند و سه شرکت در ارزیابی استانداردهای ملی رتبه «A» را کسب کردند و دو شرکت توانستند گردش میلیاردی داشته باشند که این اقدامات، پیشرفت های مهمی است.

رئیس پارک علم و فناوری قزوین عنوان کرد: نهایتا در جشنواره فرصت ۹۹، حدود ۱۱۲ ایده ورود یافته و ۶۷ ایده توانستند استانداردهای لازم را کسب کرده و در نهایت ۱۹ ایده برتر انتخاب شدند و شرایط پذیرش این تعداد شرکت در پارک علم و فناوری ایجاد شد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار