امام جمعه زرند

حضرت زینب (سلام الله علیها) الگو و اسوه کاملی برای پرستاران است

حجت السلام ابراهیمی گفت: پرستاران شبانه‌روز درگیر بیماری کرونا هستند که لازم است قدردان این عزیزان باشیم ودر شب یلدا با پرهیز از دور همنشینی به مهار کرونا کمک کرده و بیش از این بر خستگی‌های کادر درمان نیفزایند
کد خبر: ۹۳۰۴۶۴۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:حجت السلام والمسلمین علی ابراهیمی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (سلام الله علیها) وروز پرستار پیامی را صادر نمودند که متن پیام بدین شرح است
    پنجم جمادی الاولی روز ولادت با سعادت بانوی قهرمان کربلا، پرچم دار نهضت عاشورائی پس از شهادت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) زینب کبری (سلام الله علیهاو روز پرستار است.
    اگر چه یکی از وظائف این شیر زن دشت کربلا پرستاری از امام زمان خود یعنی حضرت امام سجاد (علیه السلام) بود، ولی وظائف دیگری هم بر دوش این قهرمان بی بدیل قرار گرفت، چون تبلیغ و پیام رسانی نهضت حسینی که اگر چنین نبود کربلا در کربلا و عاشورا در عاشورا می‌ماند. البته پرستاری از بیمار از جمله وظائف سنگین و ارزشمندی است که باید با توفیق خداوند همراه باشد، زیرا همواره باید با حوصله و صبر توأم باشد و انتظار بیمار را برآورده نماید. پرستاری شغل بسیار شریفی است که در کنار درد و آه و بیماری، بهبودی و شفاء و رحمت و بردباری می‌آورد و تحمل درد را برای بیمار خواهی نخواهی به پرستار هم منتقل می‌کند و این است که پرستاری شغلی است که با مهر و محبت زائیده شده و با سلامتی و بهروزی قرین گشته است؛ لذا پرستاری را باید قرین با عشق و وفاداری تعبیر نمود و اجر و مزد آن را در سفره حضرت رب العالمین جستجو کرد. حضرت زینب (سلام الله علیها) الگو و اسوه کاملی برای پرستاران است و امروز پرستاران با الگوگیری از پرستار دشت کربلا در حال خدمت‌دهی به بیماران هستند. ماه‌ها است پرستاران شبانه‌روز درگیر بیماری کرونا هستند که لازم است قدردان این عزیزان باشیم. روز پرستار فرصت خوبی برای قدردانی از این عزیزان است و لازم است شهروندان عزیز زرندی در شب یلدا با پرهیز از دور همنشینی به مهار کرونا کمک کرده و بیش از این بر خستگی‌های کادر درمان نیفزایند.
    اینجانب نیز این فرصت را غنیمت شمرده این روز عزیز را به همه پرستاران خصوصا پرستاران شهرستان و عاشقان خدمت به بیمار تبریک عرض می‌کنم و برای تک تک این عزیزان از خداوند متعال آرزوی توفیق دارم. خداوند این قشر زحمتکش را مؤید و منصور بدارد.
    علی ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرند
ارسال نظرات
آخرین اخبار