برگزاری مسابقات بازی های بومی و محلی در کنارک

به مناسبت اولین بزرگداشت سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جشنواره بازیهای بومی محلی باهدف تبیین نقش استان در دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۴۳۷۳
|
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در کنارک: جشنواره پرواز بادبادک‌ها، سازه‌های شنی و بازی‌های بومی محلی باحضور جمعی از خواهران و برادران بسیجی، به همت ناحیه مقاومت سپاه کنارک و همکاری هیات همگانی و اداره ورزش وجوانان و کانون بسیج ورزشکاران صورت گرفت.

سرهنگ دوم پاسدار براتعلی صالحی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کنارک پیرامون این برنامه اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه کشف و تبیین و نشر دفاع مقدس در زمینه ورزشی و مشارکت مردمی می‌باشد.

صالحی افزود: این برنامه در سطح شهرستان کنارک بسیار حائز اهمیت بوده و نقش سرگرمی برای خانواده‌ها و فرزندان آنان را ایفا میکند.


احسان نخعی مسئول تربیت بدنی ناحیه سپاه کنارک حاشیه این برنامه گفت:همایش باحضور ۶۰ نفر از خواهران بسیجی و همچنین ۴۵ نفر برادر، در منطقه ساحلی بندر کنارک برپا و در آخر برنامه به قید قرعه به ۳۰ نفر از شرکت کنندگان و برندگان در مسابقه، از طرف هیات  ورزش‌های همگانی شهرستان و تربیت بدنی سپاه کنارک جوایزی اهدا شد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار