خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

محکومیت مرغ فروش متخلف به پرداخت جریمه و نصب پرده در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: یک واحد صنفی مرغ فروشی که اقدام به گرانفروشی کرده بود محکوم به پرداخت جریمه و نصب پرده تخلف به مدت دو هفته شد.
کد خبر: ۹۳۰۳۹۷۴
|
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
محکومیت مرغ فروش متخلف به پرداخت جریمه و نصب پرده در همدانداریوش جودکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: حسب گزارش سازمان صمت همدان یک واحد صنفی مرغ فروشی در همدان اقدام به گرانفروشی ۲۰۰ کیلوگرم مرغ کرده بود.

وی افزود: این واحد صنفی مرغ را گران‌تر از نرخ مصوب عرضه می‎کرد که توسط تعزیرات حکومتی همدان به دلیل داشتن سابقه علاوه برجزای نقدی محکوم به نصب پرده نیز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: با وصول پرونده به تعزیرات حکومتی، شعبه سوم این اداره کل متهم را علاوه بر نصب پرده تخلف به مدت ۲ هفته، به پرداخت مبلغ ۱۸ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

*جریمه ۴۲۲ میلیون ریالی قاچاق لوازم آرایشی  

وی ابراز داشت: حسب گزارش نیروی انتظامی مبنی بر کشف مقادیرزیادی لوازم آرایشی واقلام بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۴۰ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۱۵ از پارکینگ یک منزل مسکونی پرونده‌ای به تعزیرات حکومتی همدان ارسال شد.

جودکی ادامه داد: شعبه پنجم این اداره کل پس از جری تشریفات قانونی وصدور رای مقتضی متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۴۲۲ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۷۴۵ ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدید نظر وقطعیت رای پرونده هم اکنون در اجرای احکام در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: ازمردم عزیز بابت ارسال گزارشات و همکاری با ما قدردانی می‌کنیم وتقاضا داریم درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را ازطریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ وتارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار