خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس خبر داد:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری دوره مجازی "خط امام" در دانشگاه‌های استان فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۳۶۶۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سعید یوسفی در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مجازی دوره خط امام در دانشگاه‌های استان فارس اظهار داشت: این برنامه به همت بسیج دانشجویی در تمامی دانشگاه‌های استان فارس به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی این دوره را یک برنامه منجسم آموزشی برای تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان جدیدالورود دانست و گفت: این دوره با توجه به نیاز دانشجویان در سرفصل‌های کلی انقلاب اسلامی، رسالت دانشجو و دانشگاه، بسیج دانشجویی و احکام و اعتقادات تدوین شده است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه این دوره تا پایان بهمن ماه ادامه دارد، افزود: آشنایی دانشجویان جدیدالورد با انقلاب اسلامی، رسالت‌های دانشجو و دانشگاه، ماموریت‌های بسیج دانشجویی و احکام و عقاید از اهداف این دوره‌ها است.

یوسفی تاکید کرد: انتقال دانش‌آموزان از یک فضای دانش‌آموزی به فضای دانشگاه، اقتضائاتی دارد که توجه نکردن به آن سبب هدر رفت ظرفیت‌ها و استعدادها می‌شود.

وی با اشاره به تلاش بسیج دانشجویی برای استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادها عنوان کرد: در راستای ارتباط با دانشجویان جدیدالورود و شرایط مجازی دانشگاه متاثر از کرونا، دوره خط امام دانشگاهی یکی از طرح‌هایی است که به همت بسیج دانشجویی اجرا می‌شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بسیج را به ویژه در حوزه دانشجویی یک تشکل فراجناحی دانست که در بزنگاه‌ها ورود می‌کند، گفت: جنس کار بسیج تشکیلاتی است و اقداماتی که نیز انجام می‌دهد در همین راستا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها