خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

تلاش دشمن از ترور شهید فخری زاده ها مقابله با نظام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: اثرگذاری علمی و معنوی فخری زاده ها و امثال ایشان موجب شده دشمن از تمام حربه ها برای سقوط نظام و انقلاب اسلامی استفاده کند.
کد خبر: ۹۳۰۲۰۴۷
|
۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرائی در یادواره شهدای هسته ای، افزود: اگر امروز شاهد تلاش دشمن برای شیعه هراسی و ایران هراسی هستیم بخاطر ترس از افکار دانشمندان هسته ای، پیشرفت موشکی و هسته ای و فناوری کشورمان است.

وی ادامه داد: دشمن از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون که بیش از چهار دهه می گذرد همه محاسباتش اشتباه از آب در آمده است چراکه مردم و ملت ایران با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب و با الگو گرفتن از ایشان، درس شجاعت، شهامت و استقلال فکری و سیاسی را آموخته اند و هیچگاه از زیادی عده دشمن نمی ترسید.

حجت الاسلام سرایی قدرت غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی را پوشالی خواند و اظهارداشت: دوران دفاع مقدس این پیام را به ما داد که ما می توانیم و توانستیم و امروز دشمن از زبان آوردن اسم ایران هراس دارد چه برسد به قدرت موشکی و نظامی و علمی مان که حاصل جان فشانی های فخری زاده ها و تهرانی مقدم ها و سلیمانی هاست.

نخستین یادواره شهدای هسته ای به همت سپاه بناب در این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار