خبرهای داغ:

مربیان حلقات صالحین، مبلغان فرهنگ دینی هستند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به مهم بودن کار مربیان حلقات صالحین گفت: مربیان حلقات صالحین، مبلغان فرهنگ دینی هستند.
کد خبر: ۹۳۰۱۸۴۸
|
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه و استاد صالحین استان سمنان در جلسه ویدئو کنفرانس با مجمع مربیان برادر صالحین استان با اشاره به برکات انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی برکات فراوانی داشته که یکی از آنها ایجاد حلقات صالحین بوده است.

وی افزود: کار فرهنگی که در حلقات صالحین انجام می شود بسیار مقدس است و پاداش این کار بزرگ شما مربیان در نزد خداوند بسیار زیاد است.

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: شما مربیان حلقات صالحین باید طوری رفتار کنید که شاگردان شما به شما افتخار کنند و شاگردانی نیز پرورش دهید که بتوانید به آنها افتخار کنید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: تلاش کنید تا شاگردان خود را با موضوعات تقوا، بندگی خداوند و خدمت به مردم آشنا کنید و به این مسائل توجه ویژه داشته باشید.

وی افزود: تقوا به معنی انجام واجبات و ترک محرمات است که باید شاگردان شما با این خصلت آشنا شوند.

او ادامه داد: کار مربیان حلقات صالحین بسیار مقدس است و باید قدر کار خود را بدانید زیرا شما مبلغان فرهنگ دینی هستید و اگر فرهنگ تقویت شود کشور ما نیز مقتدر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در پایان خاطرشنان کرد: حرمت جوانان و نوجوانان را حفظ کنید و آنها را به حضور در کلاس های حلقات صالحین تشویق کنید.

حجت الاسلام طوسی معاون تعلیم و تربیت سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ارتباط ویدئو کنفرانس با این جلسه گفت: ما در نظام تربیتی بسیج به دنبال تربیت افراد هستیم تا این افراد بعد از رسیدن به رشد بتوانند به اساتید خود افتخار کنند و آنها را به عنوان الگوی زندگی خود قرار دهند.

وی افزود: خواسته و توقع ما از مربیان صالحین این است که همانند سابق پرچمدار نظام تربیتی باشند تا بتوانیم به طور شایسته شاهد رشد افراد و موفقیت روز افزون آنها باشیم. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار