نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تشکل های دانشجویی باید ضد استکباری و ضد تحریف باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تشکل های دانشجویی باید ضد استکباری، ضد فساد، ضد اشرافیگری، ضد حاکمیت تجمل‌گرایانه و زورگویانه، ضد گرایش های انحرافی و ضد تحریف باشند.
کد خبر: ۹۳۰۱۴۸۹
|
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم دیدار دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای تبریز، تاکید کرد: دانشجوی تراز انقلاب در اندیشه رهبر انقلاب ویژگی های متعددی دارد.

وی روشنفکر تمام عیارِ مسلمان و متدیّن، دارای فکر و تحلیل روی ریزترین پدیده‌های سیاسی دنیا ، داشتن روحیه همفکری و همکاری و همدلی ، عدالتخواهی با محوریت قانون اساسی، مطالبه‌گری همراه با عقلانیت، ایفای نقش افسری در جنگ نرم از ویژگی خای دانشجوی تراز لنقلاب برشمرد.

حجت الاسلام آل هاشم تقوا و ترک گناه و جدی گرفتن رابطه با خدا و اهتمام به راز و نیاز، مناجات و نماز و ارتقا سطح معرفتی و معنوی از توصیه های اصلی رهبر انقلاب هستند و تاکید دارند نباید این مسئله به حاشیه رانده شود.

وی تشکل های دانشجویی باید ضد استکباری، ضد فساد، ضد اشرافیگری، ضد حاکمیت تجمل‌گرایانه و زورگویانه، ضد گرایش های انحرافی و ضد تحریف باشند.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: دانشجو باید روحیه خواستن، مطالبه کردن، داعیه داشتن؛ هم در زمینه‌ی مسائل سیاسی و اجتماعی، هم در زمینه‌ی مسائل علمی، هم در زمینه‌ی مسائل خاص دانشگاهی؛ همراه با عقلانیت را در خود زنده و فعال نگه دارد.

ارسال نظرات