فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص):

ایثار و از خودگذشتگی از مهمترین مولفه های بسیج است

سردار علی بنایی فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) در جلسه شورای فرماندهی لشکر اظهار داشت: بسیجی شب و روز نمی شناسد و اساسا این ایثار و از خودگذشتگی از مهمترین مولفه های بسیج است.
کد خبر: ۹۳۰۱۲۷۳
|
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید علی بنایی فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) در جلسه شورای فرماندهی لشکر که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد با بیان اینکه بسیجیان عزیز و دریادل تا روزی که کرونا تمام شود در صحنه خواهند بود، اظهار داشت: بسیجی شب و روز نمی شناسد و اساسا این ایثار و از خودگذشتگی از مهمترین مولفه های بسیج است.

وی افزود: بسیجی عنوان پر مغز افرادی است که از همه چیز خود برای اعتلای کشورش می گذرد و بسیجی این مفهوم را به خوبی در این چهل ساله به خوبی به نمایش گذاشته است. از هشت ساله دفاع مقدس مرور کنید تا همین امروز که با جان و دل در خدمت مردم و کشورشان هستند.

فرمانده لشکر27 در ادامه تصریح کرد: از اواخر سال گذشته که این ویروس منحوس به کشور ما آمد گردان های امام حسین (ع) لشکر27 با تمام تجهیزات و امکانات و بسیجیانش به میدان آمدند که از عمده ترین فعالیت های این گردان می توان به ضد عفونی کردن معابر و خیابان ها، تهیه ی بسته های معیشتی و توزیع آن بین نیازمندان اشاره کرد.

سردار بنایی در خاتمه تاکید کرد: در پی شروع موج سوم کرونا و در پی فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص)، با تمام توان دستورات معظم له را اجرایی خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار