در اجرای طرح مسجد سنگر سلامت انجام شد؛

پایش بیش از ۴۳ هزار خانوار تربت‌جامی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام از پایش ۴۳ هزار و ۷۳۶ خانوار و معرفی ۱۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی در اجرای طرح شهید سلیمانی «مسجد سنگر سلامت» خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۰۷۴۵
|
۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به رصد و اجرای طرح سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر هر «مسجد یک سنگر سلامت» به همت برادران و خواهران بسیجی و جهادی گفت: با فعال شدن ۱۴۱ پایگاه سلامت از ۲۰ آبان تاکنون ۴۳ هزار و ۷۳۶ خانوار مورد پایش سلامت قرار گرفتند که در همین خصوص ۱۴۰۰ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی-درمانی معرفی و همچنان عملیات بیماریابی، حمایت و پشتیبانی از بیماران کرونایی تا ریشه‌کنی این ویروس منحوس ادامه دارد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه سلامت مقابله با ویروس کرونا در مراکز بخش‌ها و نیز شهرستان مرزی و محروم صالح‌آباد در حوزه مأموریت این ناحیه افزود: این اقدام راهبردی در بخش‌های نصرآباد، نیلشهر و سمیع آباد راه‌اندازی و مسئولان بهداشتی، درمانی و بسیجیان عزیز برای اجرای طرح شهید سلیمانی به‌صورت میدانی در اجرای دقیق این مأموریت خطیر ساماندهی شدند.

وی با تأکید بر تشکیل قرارگاه سلامت در بخش مرکزی، به کمبود نیروی خدمات‌رسانی به بیماران در بخش کرونایی بیمارستان سجادیه اشاره و تصریح کرد. با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی تعداد ۲۰ نفر از نیرو‌های بسیجی، جهادی و طلبه با یک آموزش کوتاه‌مدت برای خدمت‌رسانی به بیماران بستری در بخش کرونا به بیمارستان سجادیه اعزام که این حرکت جهادی و ارزشی تأثیر بسزایی در روحیه بیماران و کادر درمان ایجاد نمود.

در پایان این گفت‌وگو فرمانده این ناحیه یادآور شد: در اقدامی خداپسندانه مقدار زیادی انواع میوه‌ها با همراهی خیرین برای تقویت قوای جسمانی بیماران بستری در بیمارستان سجادیه این شهرستان اهداء و توزیع شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار