خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین

امنیت ایجاد شده توسط پلیس، مائده معنوی خدا برسفره مردم است

آیت اله عابدینی گفت: در نیروی انتظامی شاهد ارائه خدمات هستیم و امنیت ایجاد شده توسط پلیس، مائده معنوی خدا برسفره مردم است و در واقع امنیت از آب و نان مهمتر است.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۱۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

امنیت ایجاد شده توسط پلیس، مائده معنوی خدا برسفره مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز با حضور سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا، مسوولان لشکری و استانی مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین در سالن شهدای ستاد فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد.

آیت اله عابدینی خطیب جمعه قزوین و نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به ترور دانشمند هسته از ایران شهید محسن فخری زاده بیان کرد: همه این قضایا جز اینکه بر عزت و اقتدار اضافه کند چیزی نصیب دشمن نمی کند و سخن از انتقام فقط حرف نیست. همانطور که با یاری خدا کرونا را شکست می دهیم در این عرصه نیز از خداوند می خواهیم فرصت انتقام را از دست ندهیم.

وی ادامه داد: اگر در جواب شهادت سردار سلیمانی ترامپ را هدف قرار می دادیم، چیزی ما را تهدید نمی کرد اینک نیز از خداوند استعانت می خواهیم تا فرصت انتقام را از دست ندهیم.

امام جمعه قزوین اذعان کرد: خدمات صادقانه نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست. با همت جدی پلیس بدون شعار و به طور جدی محلات قزوین پاکسازی شد و در اوج اغتشاشات با حضور شبانه روزی سرداران پلیس، شاهد امنیت در استان بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: در نیروی انتظامی شاهد ارائه خدمات هستیم و امنیت ایجاد شده توسط پلیس، مائده معنوی خدا بر سفره مردم است و امنیت از آب و نان مهمتر است لذا مستمرا باید پای حفظ امنیت بود.

آیت الله عابدینی تبیین کرد: امروز مردم همان جایگاه فرهنگی و معنوی را حفظ کرده و حفظ هویت دینی ایمانی مردم نتیجه تلاش دستگاه پلیس، دستگاه قضا و سایر دستگاه های امنیتی است.

این مسوول در خاتمه با اشاره به جایگاه دستگاه قضا در جامعه عنوان کرد: هر روز عزت و پاکی دستگاه قضا بر مردم روشن تر می شود و بدیهی است که پنهان کردن مفسدین موجب آسیب به جایگاه قضا میگردد.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار