خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ممسنی انجام شد؛
به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ممسنیاز خبرنگاران بسیجی این شهرستان درهفته بسجی تقدیر شد.
کد خبر: ۹۲۹۹۲۰۰
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، آئین تقدیر از اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی،  با حضور اصحاب رسانه در دفتر فرماندهی سپاه شهرستان ممسنی برگزار شد.

سرهنگ‌ دوم پاسدار حسین حیاتی در این مراسم، ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان سلحشور و عموم مردم ولایتمدار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای عرصه سلامت، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و نعمت الهی برای خدمت به مردم عزیز است. بسیج نماد اعجاز خداوند، خورشیدِ بی غروب و لنگرگاهِ امنیت است. بسیج بنا به رسالت مقدسی که دارد در تمامی عرصه های خدمت رسانی، پیش رو و حضوری فعال داشته و دارد و بسیجیان بی منت برای رضای خداوند کار می‌کنند.

وی ضمن بیان اینکه کارنامه بسیج درخشان و ارزشمند است، اظهار نمود: بسیج در همه عرصه‌ها خوش درخشیده و هرجا بسیج وارد شده، امید آفرین بوده است.

سرهنگ حیاتی افزود: سپاه ناحیه ممسنی برای هفته بسیج، برنامه های متعددی را پیش بینی نموده که رویکرد ما در اجرای این برنامه ها، خدمت خالصانه، صادقانه و مومنانه به مردم عزیز می باشد و انشالله بیش از یکصد برنامه در سطح شهرستان در هفته بسیج اجرایی خواهد شد. وی در ادامه تصریح کرد: در شرایط کرونایی مردم در بحث معیشت در مضیقه هستند که کمک به مردم در این حوزه بیش از پیش ضروری میباشد.

وی درخصوص عناوین برنامه های هفته بسیج، اذعان کرد: در هفته بسيج، هر پايگاه مقاومت يك خدمت در راستاى مبارزه با كرونا انجام خواهد داد و برنامه ها حول محور مبارزه با ویروس منحوس کرونا خواهد بود و هر پایگاه مقاومت یک سنگر سلامت است. از جمله این برنامه ها: توزيع بسته هاى معيشتى در ميان نيازمندان آسيب ديده از ويروس كرونا، راه اندازى گشت هاى سلامتِ محله محور و آمرانِ سلامت، برنامه نذر خون برای کمک به رفع کمبود خون و اهداى خون توسط پاسداران سرو قامت و بسيجيان سلحشور، اجرای رزمایش سلامت و برپایی ایستگاه‌های سلامت تحت عنوان "همیاران سلامت" با هدف ارائه خدمات بهداشتی و توزیع ماسک رایگان به مردم، تکریم کادر درمان، همچنین طرح نذر ماسک توسط حوزه های مقاومت بسیج با توزیع ماسک رایگان بین مردم در روستا ها، پایش دام روستاییان با اعزام کلینیک دامپزشکی سیار، اجرای رزمایش هوشمندسازی کشاورزی، رونمایی از نظام جامع خدمات بسیجیان و اعطای کارت ایثار به ایثارگران، می باشد.

فرمانده سپاه شهرستان در ادامه با اشاره به نامگذاری روزهای هفته بسیج افزود: جمعه ۳۰ آبان آغاز هفته روز بسیج با عنوان معنویت و سلامت، شنبه ۱ آذر بسیج فرزند مسجد خادم مردم، یکشنبه ۲ آذر بسیج مطالبه‌گر و عدالت‌خواه، دوشنبه ۳ آذر بسیج و سبک زندگی اسلامی ایرانی، سه‌شنبه ۴ آذر بسیج ولایی، انقلابی و تمدن‌ساز، چهارشنبه ۵ آذر بسیج نیروی مقاومت ملت ایران و پنجشنبه ششم آذرماه ۱۳۹۹ که روز پایانی این هفته است با عنوان بسیج خدمت مؤمنانه و ایثارگری نام گذاری شده است.

سرهنگ حیاتی افزود: به دلیل شرایط کرونایی شهرستان، امسال بیشتر برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد و برنامه‌ای با اجتماع بزرگ بسیجیان نخواهیم داشت.
انشالله در روز ۵ آذر فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه های صدا و سیما و دیگر رسانه های جمعی استماع خواهیم کرد و علاوه بر این، از طریق ارسال کد ۱۱۸ به سامانه ۹۸۶۶۰۰۰۰۰۵۴ و ارسال پیام "برای رهبرم، یک قاسم سلیمانی ام" به مقام عظمای ولایت، لبیک خواهیم گفت.

فرمانده سپاه شهرستان ضمن ابراز نگرانی از وضعیت کرونا در سطح شهرستان، اظهار کرد: از مردم فهیم و شریف ممسنی تقاضا داریم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت فرمایند چرا که شهرستان در شرایط قرمز میباشد و هم اکنون تعداد زیادی از همشهریان در بیمارستان‌ بستری هستند و متاسفانه روزانه شاهد فوت عزیزانمان در پی مبتلا به ویروس کرونا میباشیم.

سرهنگ حیاتی در پایان ضمن تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار داشت: اصحاب محترم رسانه در شرایط سخت و نفس گیر ویروس کرونا همگام با عزیزان زحمت کش عرصه ی بهداشت و درمان در انتقال اخبار و آگاهی بخشی به مردم از جان خود مایه میگذارند، از زحماتِ سربازانِ فداکارِ جبهه ی اطلاع رسانی و همچنین جبهه سلامت در شهرستان، سپاسگزاری می نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها