مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

تفکر بسیج نشات گرفته از تفکر امام حسین(ع) و نهضت عاشوراست

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در نشست بصیرتی بسیجیان اداره ثبت احوال، گفت: تفکر بسیج نشات گرفته از تفکر امام حسین(ع) و نهضت عاشوراست.
کد خبر: ۹۲۹۸۱۳۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا، بسیجیان را رهروان راه امام حسین(ع) دانست.

وی اظهار داشت: بسیجی بودن تنها حضور در پایگاه بسیج نیست بلکه هرکسی که در دلش عشق امام حسین(ع) داشته، در مسیر رهنمودهای رهبری حرکت کرده و با دشمنان نظام و انقلاب دوستی نکند، او یک بسیجی است.

حجت الاسلام مهدی نیا گسترش بسیج و تفکر بسیجی را ضامن استمرار، دوام و بقای انقلاب اسلامی برای رسیدن و اتصال این انقلاب به انقلاب جهانی امام زمان(عج) دانست و افزود: تفکر بسیجی می تواند ما را از تمامی مشکلات برهاند در حالی که چشمدوزی به دستان استکبار، ما را در گرداب مشکلات هلاک کرده و خوار و ذلیل خواهد کرد.

وی نیا با اشاره به موفقیت های بسیج در کشور و منطقه، از رشادت های بسیجیان در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت یاد کرد و تصریح کرد: اعتماد به بسیج و گسترش تفکر بسیجی در کشور، حلال تمامی مشکلات خواهد بود و این را ملت ایران در دوران دفاع مقدس و نابود کردن داعش در منطقه بوضوح مشاهده کردند.

   نشست روشنگری و بصیرت افزایی بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در پایگاه مقاومت بسیج اداره ثبت احوال میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار