فرمانده سپاه میانه:

امروز گروه های جهادی به دنبال تمدن سازی بسیج در جهان هستند

فرمانده سپاه میانه در جمع گروه های جهادی بسیج، گفت: امروز گروه های جهادی به دنبال تمدن سازی بسیج در جهان هستند.
کد خبر: ۹۲۹۷۷۹۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی با اشاره به نقش سازنده گروه های جهادی بسیج در تربیت نسل جوان انقلابی و کادر سازی برای نظام، اظهار داشت: شهید سلیمانی، شهید حججی، شهید بیضایی و شهدای جبهه مقاومت از رویش های بسیج و پرورش یافته گروه های جهادی بوده اند.

   وی انتقال فرهنگ و تفکر غالب در گام اول انقلاب به گام دوم آن را نجاتگر انقلاب دانسته و معنویت گرایی، صدق و صفا، ولایتمداری، اخلاص و دشمن شناسی را از مهمترین خصوصیات غالب فرهنگ در گام اول انقلاب و تفکر بسیج عنوان کرد و افزود: تفکر بسیج مانعی بزرگ بر سر راه بی بند و باری جامعه و پیشتاز در کمک رسانی به مردم و محرومیت زدایی از جامعه است.

   محمدی تصریح کرد: شهید شدن به منزله افتادن در خاک نیست بلکه اساس کار باید بر اساس انگیزه الهی و کار برای رضای خدا باشد تا منجر به خلق حماسه شود و آنچه شهید سلیمانی را شهید سلیمانی کرد، اخلاص، تعهد و ایمان او بود.

   فرمانده سپاه میانه ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند گروه های جهادی، اظهار داشت: تنها با ساختن خانه محروم نمی شود کشور را نجات داد بلکه باید در کنار کارهای عمرانی و جهادی، کارهای فرهنگی مورد توجه باشد و کار فرهنگی اگر با کار جهادی توام گردد، آنوقت جوانانی متعهد و انقلابی تربیت خواهند شد که نجاتگر کشور خواهند بود.

   محمدی با یادآوری اینکه بسیج، جنگ 8 ساله با صدام را به نفع انقلاب پیروز کرد و تفکر بسیج، داعش را در منطقه نابود کرد، گسترش تفکر بسیج در کشورهای مسلمان منطقه را نتیجه حضور نقش آفرین و خالصانه این نیروی مردمی و نهاد مقدس در صحنه ها دانست و تاکید کرد: امروز اولین و آخرین حرف را در منطقه، بسیج می زند و هرگز شاکله آن از هم نخواهد پاشید بلکه به مدد الهی، روز به روز قدرتمندتر و گسترده تر خواهد شد.

   آیین تجلیل از فعالان گروه های جهادی بسیج در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار