خبرهای داغ:
یاسر متانت
پیام سپاه گلپایگان در آستانه چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج

استکبارستیزی جزء تفکیک ناپذیر بسیج است

در آستانه چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج ناحیه مقاومت بسیج گلپالیگان پیامی صادر کرد
کد خبر: ۹۲۹۶۷۷۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان،ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان در آستانه چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج پیامی صادر کرد.

نویسنده در طلیعه متن، تشکیل شجره طیبه بسیج  را در طلیعه انقلاب اسلامی به دستور معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام مطرح و بیان می کند:استکبار با هدف براندازی نهال نوپای انقلاب طرح آشوب و نا آرامی داخلی را ایجاد کرد .و این موضوع تاجایی پیش رفت که پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ،تهدیدهای دشمن آشکار شد و ایران اسلامی را در شرایط رویایی با یک دشمن زخم خورده قرارداد.

در این پیام ، نویسنده در چنین شرایطی وجود نیروی بصیر،انقلابی،توانمند و دارای مهارت رزمی،  را لازمه دفاع از کیان انقلاب می داند که این نیروی ولایی اولین آزمون  خود را در جنگ تحمیلی سر فراز پشت سر گذاشته است.

 نویسنده، فصل جدید رویش بسیج را در عرصه بازسازی و نوسازی کشور پس از جنگ  تحمیلی می داند که البته در آن سالها،برخی زمزمه ها از بلندگوهای رسانه ای آمریکایی و زخم خوردگان از انقلاب، عافیت طلبان و متأثران از رسانه های غربی و غرض ورزان ومنفعت طلبان ،با هدف برچیده شدن بسیج، به گوش می رسید.

در این پیام، بسیج به عنوان یک تفکر بنیادین همطراز با تفکر انقلاب معرفی می شود  که در سه اصل به هم پیوسته یعنی در یک  انسان مومنِ متخصصِ پا به رکاب خلاصه می شود که همان عمل به هنگام و به اندازه و توأم با اخلاص که توصیه مکرر اماممین انقلاب خطاب به بسیجیان و مردم شریف ایران اسلامی است.

نویسنده مضمون هرآنکه قلبش برای تعالی و اعتلای نظام بتپد  را براساس بیان رهبری بسیجی می داند حتی اگر بسیجی شناسنامه ای نباشد.

در این پیام در پاسخ به شبهه عضویت بسیج در جناح های سیاسی،این موضوع را یک اشتباه بزرگ و محاسباتی می داند و بیان می کند: بسیج خود جریانی خروشان است به سمت اهداف  متعالی انقلاب و این راهبرد بسیج است که برخی آن را درک نکرده و به آن واقف نیستند.

نویسنده در بخشی از پیام، جریان پویای بسیج را منحصر به بخش های نظامی ندانسته و می نویسد: بسیج در بخش های علمی،صنعتی ،پزشکی،فرهنگی ،سیاسی و اقتصادی بنا به نیاز جامعه و در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و صیانت از دستاوردهای انقلاب در صحنه عمل برگ های زرینی را بر تارک تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی نقش زده است.

در این پیام،تفکر بسیجی را برخاسته از فرهنگ ظلم ستیز عاشورا معرفی می کند و استکبارستیزی  را جزء تفکیک ناپذیر بسیج می خواند.

نویسنده خصوصیات برجسته‌ی نظام استکباری را «خودبرتر بینی»، «حق‌ناپذیری»، «جنایت نسبت به ملّتها» و «فریبگری و رفتار منافقانه» خلاصه می کند و یادآور می شود که  اساس موضع نظام اسلامی با نظام استکباری و در رأس آن دولت آمریکا،یک درگیری اساسی و زیربنایی است.

 نویسنده ،شجره طیبه بسیج  را در صف  اول ولایتمداران و دوستداران نظام  معرفی می کند که با تأسی از مکتب انسان ساز عاشورا ،الگوسازی جهانی برای ایجاد تشکل های مردمی  در کشورهای مختلف در راستای صدور انقلاب  صورت داده است

نویسنده در پایان بسیج را به عنوان خنثی کننده قسمت عمده ای از نقشه های دشمنان مطرح می کند و می افزاید:.دشمنان بدانند که انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین و یکمین سالگرد  خود،مستحکم تر از دیروز به  راه خود ادامه خواهد داد و این مهم نیز جز با وحدت و استقامت ، توجه به توان داخلی در راستای برون رفت از مشکلات و قطع امید کردن از کدخدا و توکل بر خدا حاصل نخواهد شد که نتیجه اینها، پیشرفت و تعالی نظام را به دنبال خواهد داشت.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار