خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

روحیه جهادی و تفکر بسیجی زمینه ساز پیشرفت کشور است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: ترویج روحیه جهادی و تفکر بسیجی زمینه ساز پیشرفت و محرومیت زدایی در کشور است.
کد خبر: ۹۲۹۶۶۰۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر در آیین افتتاح خانه محروم در روستای چایباغی با تبریک هفته بسیج افزود: ترویج روحیه جهادی و تفکر بسیجی در جامعه باید بیش از پیش مد نظر قرار گیرد تا زمینه ساز خوداتکایی و توسعه کشور باشد.

وی اخلاص، امیدواری، نشاط، شجاعت از ویژگی های بسیجی دانست و اظهارداشت: فرد بسیجی باید همیشه به یاد خدا باشد و در همه امورات بر او توکل کند.

حجت الاسلام برزگر اضافه کرد: در هر برهه از زمان که شرایط اقتضا کرده مردم و مسئولان با تفکر و روحیه جهادی بسیج عمل کرده اند بسیاری از مشکلات کشور برطرف شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه ادامه داد: بسیجیان شب وروز خود را وقف خدمت به مردم مستضعف کرده اند تا مشکلاتی از آن ها را با اتکا به نیروی ایمان و توان مردمی مرتفع کنند.

حجت الاسلام برزگر در بخش دیگر سخنان خود تفکر بسیجی را مهم ترین عامل تداوم راه انقلاب و پیشرفت کشور عنوان و بیان کرد: با الگو قرار دادن روحیه جهادی بسیج می توان بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کرد.

این خانه محروم به همت گروه جهادی شهید مهکام بسیج دانشجویی با همکاری کمیته امداد به مساحت 60 متر در روستای چایباغی ساخته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار