مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه:

فرهنگ بسیج فرهنگ ایثار و مقاومت است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه درگز بیان داشت:فرهنگ بسیج فرهنگ ایثار و مقاومت است، بسیجی برای کشور و آبادانی آن دل می‌سوزاند و برای حفظ استقلال ملی آن از هر چه در توان دارد دریغ نمی‌کند
کد خبر: ۹۲۹۵۴۹۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی تقی پور ضمن تبریک هفته مقدس بسیج گفت: بسیج، یکی از برکات انقلاب و از پدیده‌های بسیار شگفت و مخصوص این انقلاب است.

وی هفته بسیج را یکی از برکات امام بزرگوار برشمرد و گفت: امام خمینی (ره) با دید الهی خود و با حکمتی که خدای متعال به او ارزانی کرده بود دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد و برای کشور و ملت ما این موهبت الهی را به یادگار گذاشت.

تقی پور افزود: اگر بخواهیم بسیج را در یک تعریف کوتاه معرفی کنیم باید بگوییم، بسیج عبارتست از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسان ها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال و تعالی رساندن این کشور در مجموعه‌ای با نام بسیج جمع شده اند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه درگز با اشاره به خصوصیات یک بسیجی گفت: از جمله ویژگی‌های یک انسان بسیجی این است که به ارزش‌های اسلامی اهمیت قائل است و معتقد به خدا و خاضع و خاشع در مقابل پروردگار عالمیان است و تنها هدفش رضای خدا و بنده‌ای مخلص برای او بودن است.

حجت السلام تقی پور افزود: بسیجی، بلند همت است، خواسته‌های او بزرگ و در حد اعتلای کشور می‌باشد، خواسته او نجات آحاد بشریت است، او از اینکه زیر پرچم کفر یا دیگر قدرت‌های بیگانه زندگی کند بیزار است چرا که در تفکر بسیجی فرق می‌کند چه کسی بر کشور او حکومت کند، یک انسان فاسد، فاسق، فاجر و مزدور بیگانه یا بندگان صالح خدا.

وی در پایان گفت: فرهنگ بسیج فرهنگ ایثار و مقاومت است، بسیجی برای کشور و آبادانی آن دل می‌سوزاند و برای حفظ استقلال ملی آن از هر چه در توان دارد دریغ نمی‌کند لذا یک بسیجی برای اینکه در جامعه‌ی خود حکومت الله مستقر باشد یا حکومت دشمنان الله از جان خود هم فرو گذار نمی‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار