خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: سردار "سعید محمد" فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، چهارشنبه پنجم آذرماه، مهمان مردم خراسان شمالی می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۵۲۸۵
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، "غلامرضا هوائی" با اعلام این خبر اظهار کرد: در این سفر تفاهم نامه ای میان "محمدعلی شجاعی" استاندار خراسان شمالی و "سعید محمد" فرمانده قرارگاه امضا می شود که برکات زیادی را برای استان در پی خواهد داشت.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: در این تفاهم نامه صدها میلیارد تومان اعتبار در بخش های مختلف صنعت و معدن، راه و شهرسازی، کشاورزی، آی تی، حوزه بهداشت و درمان و طرح های زیربنایی تعریف شده که با اعتباراتی که توسط استانداری و قرارگاه سازندگی تامین می شود، شاهد اجرای پروژه ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مجری این پروژه ها قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء خواهد بود ابراز امیدواری کرد که در سال جهش تولید و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حرکتی انقلابی و جهادی با مشارکت سپاه و همکاری همه دستگاه های اجرایی این پروژه ها آغاز و برکت آن برای مردم خراسان شمالی باشد.

از جمله طرح‌هایی که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در اجرای آن مشارکت می‌کند، سه طرح راه آهن گرگان- بجنورد- مشهد، بیمارستان راز و جرگلان و معدن آلبلاغ اسفراین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها