اجرای بیش از 180 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان بوشهر

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر بیان داشت: همزمان با آغاز هفته بسیج بیش از 180 برنامه فرهنگی و اجتماعی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۲۹۵۰۵۷
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹

اجرای بیش از 180 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان بوشهربه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابي ضمن گرامیداشت  آغاز هفته بسیج گفت: با توجه به شرایط کرونا  امسال برنامه های هفته بسیج  متفاوت تر از سال های گذشته و با رعایت دستور العمل های بهداشتی در شهرستان بوشهر برگزار می شود.

سرهنگ شهابی گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در اجرای برنامه های حضوری و میدانی محدودیت داریم و عمده برنامه ها در بستر فضای مجازی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در طول هفته بسیج بیش از 180برنامه در سطح رده های مختلف بسیج در شهرستان برگزار خواهد شد که اغلب با استفاده از فضای مجازی و تعدادی از برنامه ها هم با جمعیت کم و با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد:برگزاری ایستگاه های سلامت و توزیع ماسک،رزمایش همدلی و کمک مومنانه، بازسازی و تغییر منازل افراد نیازمند توسط گروه های جهادی شهرستان بوشهر، غبار روبی گلزار شهدا ،فضاسازی فرهنگی سطح شهر و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج،اجرای گروه سرود و رونمایی از تئاتر خیابانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برگزاری رزمایش گشت رضویون و اجرای گسنرده گشت های محله محور،برگزاری مسابقات فرهنگی مذهبی در بستر فضای مجازی به منظور آشنایی با فرهنگ بسیج و ایثارگری،فراهم کردن جهیزیه برای زوج های نیازمند و ضدعفونی مکان های عمومی از جمله برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

در پایان نیز شهابی با اشاره اجرای محدودیت های جدید کرونایی از آمادگی رده های مختلف بسیج در شهرستان بوشهر جهت همکاری و تعامل با ستاد مبارزه با کرونا در سطح شهرستان بوشهر خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات