خبرهای داغ:
کارشناسی مسائل سیاسی گفت: فتنه سال 1388 در ایران را آمریکایی ها با شعار تقلب مطرح کردند و حال خودشان، تقلب در انتخابات آمریکا را انجام دادند.
کد خبر: ۹۲۹۴۶۳۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، عیسی آگاهی " کارشناسی مسائل سیاسی " همزمان با هفته بسیج در پایگاه مقاومت بسیج خواهران عقیله واقع در مسجد انقلاب بجنورد ، ضمن تبریک هفته بسیج و هفته کتاب و کتابخوانی گفت : انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا از سال های قبل طوری پایه گذاری شده که همیشه سرمایه داران و سفیدپوستان به ریاست جمهوری رسیده و منافع رژیم صهیونیستی را حفظ نمایند.

وی افزود : افرادی در داخل مهین عزیزمان ، نظام حکومتی آمریکا را الگو و سمبل قرار داده و چشمشان به سیاست های غلط آنان است ، حال که رهبر انقلاب اسلامی ، آینده آمریکا را رو به افول عنوان نمودند و این افول قطعی خواهد بود.

آگاهی در ادامه اضافه کرد : آمریکایی ها در سال 1388 با شعار تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ایران ، فتنه ای تمام عیار را به مدت 8 ماه در کشوررا انداختند ؛ حال خودشان که ادعای دمکراسی را دارند ، تقلب گسترده ای را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انجام داده و چهره جدیدی از دموکراسی همراه با لیبرالگری را به معرض نمایش جهانیان گذاشتند.

این کارشناس سیاسی گفت : در جمهوری اسلامی ایران هرجا دموکراسی که زاییده عقل انسان است بخواهد حقی را از کسی سلب کند ، دین و شرع در مقابل آن قرار می گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها