به همت خواهران بسیجی صورت گرفت

توزیع گوشت گرم در دومین از هفته مبارک بسیج در محله رسالت زاهدان

به همت خواهران بسیجی پایگاه مائده مسجد ابوذر غفاری گوشت گرم در دومين روز از هفته مبارک بسیج در محله رسالت زاهدان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۹۴۶۱۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، خواهر خوبانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مائده مسجد ابوذر غفاری ضمن اشاره به کلام گوهر بار مقام معظم رهبری که فرمودند: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن ارزش‌ها و روح بسیجی در آحاد ملت، مخصوصاً جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است. گفت:: خوشبختانه به همت خیر بزرگواری یک گوسفند اهدائی تحویلی این پایگاه همزمان با دومین روز از هفته بسیج ذبح، بسته بندی، بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا تقسیم شد.

فرمانده بسیج پایگاه مقاومت مائده افزود: این خدمت مومنانه در بسته بندی‌های ۸۰۰ تا ۹۰۰ گرمی به ارزش ریالی ۲۰ میلیون ریال بوده که بین ۲۰ خانواده نیازمند شناسایی شده همزمان با دومین روز از هفته مبارک بسیج توزیع شده است.

خوبانی در پایان ضمن قدردانی از تلاش خواهران بسیجی در محله ابوذر زاهدان گفت: : برگزاری ایستگاه سلامت، کارگاه مهارت افزایی ویژه بانوان و مادران، برگزاری مراسم سه شنبه مهدوی، بسته بندی و توزیع شکلات یا شاخه گل، برگزاری مراسم محوری ۵ آذر، خدمت مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی، تجلیل از خانواده شهدا وغبار روبی گلزار شهدا از جمله فعالیت‌های مصوب شده این پایگاه است که انشاالله به همت خواهران بسیجی در این هفته مبارک انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار