فرمانده سپاه شهرستان کوهبنان خبر داد:

از افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و عمرانی بسیج کوهبنان در هفته بسیج خبر داد.

برنامه‌های این هفته با طرح معاینه رایگان و اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم و پویش نذر خون پیشکسوتان جهاد و شهادت، آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۴۰۶۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان  ، سرهنگ روح‌الله ابراهیمی  در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کوهبنان اظهار داشت: برنامه‌های این هفته روز جمعه مورخ با شعار بسیج، معنویت – سلامت و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا آغاز می‌شود.

 

وی از اجرای طرح جهادگران سلامت در این شهرستان خبر داد و افزود: برنامه‌های این هفته با طرح معاینه رایگان و اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم و پویش نذر خون پیشکسوتان جهاد و شهادت، آغاز خواهد شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان با اشاره به اینکه شعار روز شنبه بسیج فرزند مسجد - خادم مردم است گفت: اجرای پویش سلیمانی‌ها و آغاز پویش هر پایگاه یک خدمت را در این روز در برنامه داریم.

 

وی با بیان اینکه روز یکشنبه جشنواره جهادگران علم و فناوری با شعار بسیج مبتکر در حل مسئله را داریم افزود: طرح ازدواج آسان جوانان با شعار بسیج الگوی سبک زندگی ایرانی اسلامی، اجرای رزمایش فرهنگی اجتماعی خدمت مومنانه و برگزاری کارگاه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی و حقیقی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در روز دوشنبه برگزار می‌شود.

 

ابراهیمی با اشاره به اینکه روزسه شنبه با شعار بسیج ولایی، انقلابی و تمدن‌ساز نامگذاری شده است ادامه داد: راه‌اندازی کاروان آوای خدمت، اجرای همزمان گروه‌های سرود پاتوقی در محلات، افتتاحیه طرح جهادی کلاس مهربانی، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و عمرانی بسیج را در این روز در برنامه داریم.

 

وی با بیان اینکه شعار روز چهارشنبه بسیج نیروی مقاومت ملت ایران است گفت: نمایش اقتدار بسیجیان، تجدید بیعت با ولایت و تقدیر از منتخبین جشنواره مالک اشتر با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان افزود: در روز پنج شنبه نهضت کمک مومنانه در شهرستان کوهبنان، عطرافشانی مزار شهدا، طرح اکرام معسرین بسیجی و ایثارگر با شعار بسیج، خدمت مومنانه و ایثارگری از جمله برنامه‌های این روز است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار