نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

قرارگاه خاتم الانبیا مایه دلگرمی مردم و امید مستضعفان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: در زمان کنونی مردم ایران برای اتمام پروژه ها به قرارگاه خاتم چشم دوخته اند و این قرارگاه با کارهای جهادی مایه دلگرمی و امید مردم و مستضعفان جامعه است.
کد خبر: ۹۲۹۳۴۶۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در دیداری که فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با وی داشت، با بیان اینکه این قرارگاه در راستای ایجاد رفاه عمومی در جامعه تلاش می کند، افزود: شناسایی خلاءهای موجود و تولید ثروت از دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است و استان آذربایجان شرقی به این دو مهم نیاز اساسی دارد.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: در زمان کنونی مردم ایران برای اتمام پروژه ها به این قرارگاه چشم دوخته اند و این قرارگاه با کارهای جهادی مایه دلگرمی و امید مردم و مستضعفان جامعه است.
وی با بیان اینکه پروژه قطارشهری تبریز نیاز به حمایت و پشتیبانی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا دارد، اظهار داشت: ساماندهی حاشیه شهر تبریز نیز ضروری بوده چراکه وقوع یک زلزله بزرگ می تواند ساکنان این مناطق را با خطر جدی مواجه می کند.
حجت الاسلام آل هاشم، با اشاره به زحمات و رشادت های مردم آذربایجان در دوران مشروطه و انقلاب اسلامی، اضافه کرد: این منطقه نیاز به سرمایه گذاری بیشتر و بهره مندی از برکات انقلاب اسلامی دارد.
بعداز این دیدار فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا، امام جمعه و جمعی از مدیران و فرماندهان این قرارگاه از محل اجرای پروژه حوزه علمیه تبریز بازدید کردند و مقرر شد طی تفاهم نامه ای در قالب تهاتر زمین، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای تکمیل این پروژه مشارکت کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار