مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورزقان:

سپاه و بسیج برای امیدآفرینی مردم تلاش می کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورزقان، گفت: امروز نا امیدی، سلاح شیاطین عالم است که علیه ملت ما به کار گرفته شده و همه اقدامات سپاه و بسیج بر اساس امیدآفرینی برای مردم است.
کد خبر: ۹۲۹۳۱۹۵
|
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی جمع کارکنان سپاه ورزقان، افزود: اقشار ۲۲ گانه بسیج حلقه واسط و نقطه اتصال مستقیم شجره طبیه بسیج با مردم هستند که در جهت خدمت رسانی مردم گام برمی دارند.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی های ما برای اجرای برنامه های بسیج بر اساس شرایط زرد، نارنجی و قرمز کرونایی استان صورت گرفته و دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حتما در برنامه ها باید رعایت شود.

حجت الاسلام احمدی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: دین، ولایت مطلقه فقیه و مردم سه ضلع انقلاب اسلامی هستند که ما امروز وظیفه پاسداری از آن را برعهده داریم.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات اخیر امریکا، ابراز داشت: واقع بین‌های عالم سیاست از شکست ترامپ یا جو بایدن نه خشنود می‌شوند و نه رنجور، منافع ما با تدبیر و حکمت سامان پیدا می‌کند نه با اقتصاد شرطی.

وی ادامه داد: کشوری که به بهانه دموکراسی و امثال آن به عراق و افغانستان لشکرکشی کرد و در امور داخلی خیلی از کشورها مداخله کرد، امروز سبب بی آبرویی دموکراسی شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار