خبرهای داغ:
رسول مظاهری

خادمان شهدا یاری رسان کادر درمانی در بیمارستان های اصفهان می شوند

مسئول کمیته مرکزی خادمان شهدای استان اصفهان گفت: برای کمک به بیماران، کادر درمان و طلاب، فراخوانی را برای حضور خادمان شهدا در بیمارستان ها درمان دادیم تا در این شرایط کمک حال پرستاران و کادر درمان باشند.
کد خبر: ۹۲۹۲۵۶۸
|
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ،محمدرجایی مسئول کمیته مرکزی خادمان شهدای استان اصفهان اظهار کرد: با توجه به روند افزایش شیوع کرونا و بستری ها در بیمارستان و خستگی کادر درمان، جبهه سلامت در بیمارستان های الزهرا(س) و عیسی بن مریم(ع) اصفهان تشکیل شد و نیروهای جهادی به کمک بیماران کرونایی و کادر درمان می روند.

مسئول کمیته مرکزی خادمان شهدای استان اصفهان گفت: همچنین برای کمک به بیماران، کادر درمان و طلاب، فراخوانی را برای حضور خادمان شهدا در بیمارستان ها درمان دادیم تا در این شرایط کمک حال پرستاران و کادر درمان باشند.

وی افزود: هر شب شش تا 10 نفر از نیروهای جهادی در این دو بیمارستان حضور دارند تا باری از روی دوش کادر درمان بردارند.

گفتنی است، پبیش از این، حجت الاسلام سید حسین مومنی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص حضور طلاب اصفهانی در بیمارستان ها اظهار کرده بود: 100 طلبه اصفهانی با اینکه این عرصه خدمت رسانی عرصه سخت و مشکلی است، حاضر شدند در بیمارستان ها حضور پیدا کرده و به عنوان همراه بیمار برای ارتقا سطح روحی و معنوی خود و بیماران، فعالیت کنند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان همچنین گفته بود  140 نفر از طلاب سطح استان برای حضور در بیمارستان ها اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار