رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

کلاهبرداری با ترفند برنده شدن در قرعه کشی بانک

سرهنگ آنقی گفت:متهم با ترفند برنده شدن در قرعه کشی بانک و کشاندن مالباخته به جلوی دستگاه عابر بانک و با به دست آوردن رمز دوم اطلاعات حساب وی، اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب این فرد کرده بود.
کد خبر: ۹۲۹۲۵۵۴
|
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری سبیج استان مرکزی؛ سرهنگ احسان آنقی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گفت: شخصی که با دسترسی به اطلاعات حساب یکی از شهروندان، اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی كرده بود در تحقیقات کارشناسان اين پلیس شناسایی و دستگیر شد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش به مبلغ یک میلیارد ریال، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا، متهم که ساکن استان تهران بود شناسایی و با هماهنگی قضائی‌ دستگیر و به پلیس فتا استان منتقل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهم به برداشت یک میلیارد ریال از حساب شاکی اظهار داشت : متهم با ترفند برنده شدن در قرعه کشی بانک و کشاندن مالباخته به جلوی دستگاه عابر بانک و با به دست آوردن رمز دوم اطلاعات حساب وی، اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب این فرد کرده بود.

رئیس پلیس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزی در پایان با تاکید بر اینکه شهروندان اراکی به هیچ عنوان کارت بانکی و اطلاعات آن را در اختیار دیگران نگذارند، خاطرنشان کرد: مردم در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir، بخش گزارشات مردمی‌ گزارش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها