خبرهای داغ:
رئیس پلیس راهور گلستان:

شرایط ویژه برای ترخیص موتورسیکلت های توقیف شده پلیس راهور

بسطامی گفت: برابر بخشنامه ابلاغ شده ترخیص موتورسیکلت ها از روز گذشته اتفاق افتاده است و مالکان موتورسیکلت هایی که توسط پلیس راهور توقیف شدند می توانند به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۲۹۲۰۴۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، «عباس مهاجر بسطامی» صبح امروز (سه شنبه ۲۰ آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از امروز فرآینده ترخیص خودروهای توقیف شده از دفاتر دفاتر پلیس + 10 اتفاق می افتد و پس از ثبت درخواست فرد متقاضی از طریق سامانه، مجوز ترخیص برای مراکز پلیس راهور صادر و پس از تایید و دریافت پیامک، فرد متقاضی می تواند برای دریافت خودرو ترخیص شده به پارکینگ و محل توقف خودرو مراجعه کند.

 

رئیس پلیس راهور گلستان ادامه داد: نوبت دهی اینترنتی برای تعویض پلاک نیز از دیگر موضوعاتی بود که در پلیس راهور پیگیری کردیم، مشکلات زیادی در بخش تعویض پلاک از تجمع و صف های طولانی شاهد بودیم که با نوبت دهی اینترنتی از تاریخ هفت آبان این مشکل برطرف شده است.

 

مهاجر بسطامی بیان کرد: تسهیل در کار مردم، پیشگیری از اتلاف وقت، نظم بخشی، ارتقاء سطح کارشناسی همکاران ما در تعویض پلاک از فواید اجرای این طرح به شمار می رود.

 

وی گفت: همچنین مراکز تعویض پلاک را از حالت تمرکزی خارج کردیم و در هشت شهر گنبدکاووس، کلاله، علی آبادکتول، مینودشت، کردکوی، بندرترکمن، گرگان و آق قلا نمایندگی تعویض پلاک واگذار می شود و برخی شهرها که این سیستم برای آنها تعریف نشده می توانند به شهرهای همجوار مراجعه کنند.

 

رئیس پلیس راهور گلستان تاکید کرد: پلاک گذاری برای خودروهای سنگین و خودروهای وارداتی در مرحله نخست همچنان در مرکز استان انجام می شود.

 

بسطامی به بحث پلاک گذاری تراکتور ها اشاره کرد و گفت: از همه کشاورزان درخواست داریم برای پلاک گذاری تراکتور به نزدیک ترین مرکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

 

وی ابراز داشت: بدون هیچ دریاف هزینه ای از سوی کارشناسان ما تراکتورهای کشاورزان بازدید می شود.

 

رئیس پلیس راهور گلستان تاکید کرد: برابر بخشنامه ابلاغ شده ترخیص موتورسیکلت ها از روز گذشته اتفاق افتاده است، موتورسیکلت هایی که از طریق راهور توقیف شده باشد و فاقد گواهینامه، پلاک و بیمه نامه باشد و یا سن فرسودگی آن گذشته باشد اما قابلیت تردد را دارند این افراد با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 در شهرستان ها می توانند نسبت به ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنند.

 

وی افزود: قیمت هزینه پارکینگ برای این موتورسیکلت ها مطابق سال 94 در نظر گرفته شده است و بر این اساس به ازای هر روز  480 تومان برای توقیف در گرگان و گنبدکاووس و سایر شهرها 300 تومان باید مالک موتورسیکلت بپردازد.

 

رئیس پلیس راهور گلستان ابراز داشت: 17 هزار موتورسیکلت در سطح استان گلستان در پارکینگ وجود دارد که از این میزان دو هزار موتورسیکلت توسط پلیس راهور توقیف شده است.

 

بسطامی خاطرنشان کرد: افرادی که در این طرح خلافی آنها بیش از 500 هزار تومان است نیز می توانند به شکل اقساط موتورسیکلت خود را ترخیص کنند.

 

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها