مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه آذربایجان شرقی:

مطالبه گری بسیجیان موتور محرکه است

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه آذربایجان شرقی، گفت: مطالبه گری بسیجیان به عنوان موتور محرکه است و این امر باید سرلوحه فعالیت اعضای هیئت اندیشه ورز باشد.
کد خبر: ۹۲۹۱۳۵۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  آذربایجان شرقی، وحید فرشباف در جلسه اعضای هیئت اندیشه‌ورزی علوی و فاطمی، افزود: انجام ماموریت های بسیج در قالب تیم  منسجم، دارای منشأ اثر است.

وی ادامه داد: تصمیم گیری بر اساس خرد جمعی، با کمک به تحقق اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، همچنین اجرایی کردن منشور گام دوم انقلاب اسلامی، دارای تأثیر بسیار مفیدی در آینده بسیج دانش آموزی است.

فرشباف اضافه کرد: فعالیت‌های خود را در فضاهای مجازی خصوصاً سامانه 20.ir پایه‌گذاری کنید و اخبار و عملکرد ماموریت‌های واحدهای دانش‌آموزی را در معرض دید و استفاده مخاطبان در فضاهای مجازی قرار دهید.

 فرشباف ادامه داد: بسیجیان دانش آموز از فضای مجازی به‌عنوان بستر پیشرفت خود و سایر بسیجیان استفاده کنند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا همچنین با حضور در دفتر خبرگزاری پانا ضمن قدردانی از تلاش های اهالی رسانه، ، نقش رسانه در فرهنگ‌سازی و ایجاد یأس و امید در بین مردم را بی‌بدیل دانست.

 فرشباف افزود: رسانه‌ها باید استکبارستیز یعنی امید آفرین باشند و با فرهنگ سازی بتوانند رسالت بسیج و اهداف آن را منعکس کنند و امید است خبرنگاران دانش‌آموز در این عرصه خبری پرورش‌ یافته و رسالت زینبی خود را به‌نحو احسن ایفا کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار