عضو خبرگان رهبری:

حضور نیروهای مسلح در مناطق مرزی نمایش قدرت نظام اسلامی است

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور یگان‌های نیروهای مسلح در مناطق مرزی بخشی از قدرت نظام اسلامی است گفت: نیروهای مسلح در برابر هرگونه تهدید علیه منافع و مرزهای میهن اسلامی آماده هستند.
کد خبر: ۹۲۹۱۰۰۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدتقی پورمحمدی روز پنجشنبه در آیین بدرقه یگان های منتخب گروه ۱۱ توپخانه مراغه به مقصد مناطق مرزی شمالغرب کشور افزود: از حضور تعدادی تکفیری در آن سوی مرزهای کشورمان و همچنین آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آنها باک و واهمه ای نداریم.

وی اضافه کرد: هم اکنون خطری از سوی طرف های درگیر در منطقه قره باغ، کشورمان را تهدید نمی کند، لیکن نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه و نیروی انتظامی و مرزبانی آماده پاسخ به هرگونه تعرض و تهدید هستند.

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص منطقه قره باغ افزود: براساس منویات ایشان، بازگشت به مرزهای قانونی از سوی طرف های درگیر و نیز بازگرداندن مناطق اشغالی قره باغ براساس قوانین و معاهدات بین المللی ضروری است.

فرمانده پادگان امام رضا(ع) مراغه نیز گفت: حضور در مناطق مرزی شمالغرب کشور، نشان دادن آمادگی های دفاع کشورمان در برابر هر تعرض یا تهدید خارجی است.

 حاتم سیفی افزود: در روزهای اخیر برخی قرائن و شواهد حاکی از حضور برخی عوامل تکفیری در بین طرف های درگیر در آن سوی مرزهای میهن اسلامی است.

وی ادامه داد: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح آماده است تا از مرزهای میهن اسلامی دفاع کرده و به مرزنشینان غیور اطمینان دهد که فرزندان آنان ابتکار عمل را در دست داشته و تعدی به کشورمان را پاسخی دندان شکن و نابودکننده خواهد داد.

سیفی اضافه کرد: ارتش همواره در کنار مردم و در خط ولایت و رهبری بوده و گروه ۱۱ توپخانه مراغه به عنوان بخشی از آن در زلزله های ورزقان و میانه نیز در زمینه امدادرسانی به مردم پیشتاز بوده است.

وی با اشاره به اعزام یگان های منتخب گروه ۱۱ توپخانه مراغه به مناطق مرزی شمالغرب کشور افزود: این یگان های در راستای پشتیبانی از نیروهای مسلح مستقر در این منطقه امروز اعزام می شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار