خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان دهاقان:

توهین به پیامبر اسلام ناشی از ترس دشمنان از فراگیر شدن اسلام است

امام جمعه شهرستان دهاقان گفت: توهین دشمنان اسلام به ساحت پیامبر اکرم (ص) تنها از ترس آنها در برابر فراگیر شدن اسلام در جهان و ضعف و زبونی آنها در این ارتباط نشأت می‌گیرد.
کد خبر: ۹۲۹۰۸۹۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان : حجت‌الاسلام اصغر رضوانی در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه حافظان سلامت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج  ضمن محکومیت توهین به پیامبر اکرم اسلام (ص) اظهار داشت: دشمنان اسلام در طول تاریخ در پی ضربه زدن به اسلام بوده و با نقشه‌های مختلف این هدف را دنبال کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اسلام همه ادیان الهی و پیامبران آنها را محترم می‌شمارد، تاکید کرد: این نوع عکس العمل دشمنان اسلام و انقلاب و توهین آنها به ساحت پیامبر گرامی اسلام تنها از ضعف و زبونی آنها در برابر فراگیر شدن اسلام در جهان نشأت می‌گیرد.

امام جمعه دهاقان تاکید کرد: دشمنان با اهانت به مقدسات اسلام تنها در پی دستیابی به اهداف شوم خود هستند اما بدانند که این نور و بیداری جهانیان نسبت به استعمار و استکبار و گرویدن روز افزون مردم دنیا به اسلام خاموش شدنی نیست.

وی به فراگیر شدن ویروس کرونا در جهان و خسارات مادی و معنوی شیوع این بیماری اشاره‌ای داشت و بیان داشت: ضررهای اقتصادی، فرهنگی و غیره به دلیل بحران کرونا را می‌توان جبران کرد اما خسارت‌های معنوی غیر قابل جبران است و باید همگی تلاش کنیم تا آسیب روحی جامعه و غفلت از معنویت به دلیل شیوع بحران کرونا به حداقل برسد.

مسئولان با عملکرد غلط خود موجب تزریق روحیه نا امیدی در جامعه نشوند

امام جمعه دهاقان تاکید کرد: یأس و نا امیدی در جامعه به روحیه کار و تلاش جوانان خسارت شدیدی وارد می‌کند و بر این اساس مسئولان باید دقت کنند که با عملکرد غلط خود موجب تزریق روحیه نا امیدی و سستی در انجام وظایف در جامعه نشوند.

وی با بیان این‌که آمار ابتلاء و فوتی‌های کرونا روز به روز در حال افزایش است، گفت: برای مقابله با این فاجعه نیاز است بار دیگر دوباره انگیزه عمومی برای مقابله با این ویروس در میان مردم ایجاد شود و مدیران دستگاه‌ها باید نسبت به رعایت مسائل بهداشتی در محیط اداره، جدی باشند و با متخلفان برخورد کنند.

رضوانی تشکیل قرارگاه حافظان سلامت را از اهداف مهم در این راستا برشمرد و گفت: از مهم‌ترین مبانی تشکیل این قرارگاه، آموزش رعایت مسائل بهداشتی به مردم است تا موارد بستری، ابتلاء و فوتی‌ها کاهش یابد.

وی تاکید کرد: ائمه جماعات باید در محله خود قرارگاه حافظان سلامت را با همکاری تشکل‌های موجود در محله تشکیل دهند و در راستای آموزش مسائل بهداشتی، کمک به آسیب دیدگان کرونا، ضد عفونی معابر و وسایل حمل و نقل عمومی و غیره برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار