خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد در سفر به آذربایجان شرقی عنوان کرد

ایجاد ۸۰۰ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تا پایان برنامه ششم توسعه

رئیس کمیته امداد با اشاره به ایجاد ۵۵۰ هزار فرصت شغلی در سه سال نخست برنامه توسعه کشور توسط کمیته امداد گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، ۸۰۰ هزار شغل برای خانواده‌های تحت حمایت راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۰۷۴۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، سیدمرتضی بختیاری با حضور در شورای زکات استان آذربایجان شرقی با گرامیداشت سالگرد درگذشت مرحوم حاج  حبیب‌الله عسگراولادی افزود: کمیته امداد در دوره‌های گذشته منشا خدمات زیادی بوده و با روحیه جهادی همین مسیر را طی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد با نفس پاک امام راحل(ره) تاسیس شد، ادامه داد: خدمات ارزنده این نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به نیازمندان، با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب تداوم داشته است.

بختیاری اعتماد مردمی را مهمترین سرمایه این نهاد دانست و تاکید کرد: امروز به لطف خدا و پاکدستی مدیران و کارکنان، اعتماد مردم به کمیته امداد در سطح بالایی و باید قدردان این سرمایه گران‌قدر باشیم.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی نیازمندان سرلوحه فعالیت‌های کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در سه بخش اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی انجام می‌شود و از زمان آغاز فعالیت‌های اشتغال‌زایی در امداد، تاکنون بیش از ۷۰۰ هزار خانواده به خودکفایی رسیده و از حمایت این نهاد خارج شده‌اند

ارسال نظرات
آخرین اخبار