گروه استان‌ها - رئیس دانشگاه آزاد اردبیل گفت: با هدف تبیین اهداف و روشنگری‌های مربوط به قره‌باغ سمینار بین‌المللی این منطقه به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۰۲۶۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵

سمینار بین‌المللی قره باغ به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، اسحاق رسولی شامگاه امروز در جلسه هماهنگی برگزاری سمینار بین‌المللی قره‌باغ در اردبیل اظهار داشت: اهمیت به تحولات کشور جمهوری آذبایجان و نیز آزادسازی قره‌باغ با توجه به اهمیت آن در بین آذری‌زبانان برگزاری این سمینار را با حضور کارشناسانی از کشورهای ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان محقق کرده است.

وی با اشاره به این که به دنبال تبیین و روشنگری مسائل مربوط به قره‌باغ هستیم بیان کرد: در راستای برگزاری این سمینار قرارگاه فرهنگی الزهرا(س) همکاری‌های لازم را دارد که در این سمینار سخنرانان مختلفی از کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان و قفقاز حضور خواهند یافت.

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل گفت: عسگراف نسیمی، محمدعلی اکبلوت، کفاش، کادیر آکاراس، ایلقار ابراهیم اوغلو و نورالدین شیرین اظهار نظرات خود را ارائه می‌دهند و امید می‌رود برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گیرد.

رسولی ادامه داد: برگزاری این سمینار با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده که خبرگزاری‌ها و فعالان رسانه‌ای در این مراسم حضور می‌یابند.

وی اظهار کرد: امید می‌رود این سمینار در روشنگری و اهداف قره‌باغ ایفای نقش کند و در این زمینه جوانب و ابعاد آزادسازی این منطقه اشغالی به صورت مناسب بررسی و شناسایی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار