خبرهای داغ:
به مناسبت یوم الله 13 آبان روز دانش آموز و استکبار ستیزی:

بیانیه حوزه بسیج دانش آموزی شهید مطهری(ره) برخوار به مناسبت یوم الله 13 آبان

حوزه بسیج دانش آموزی شهید مطهری(ره) برخوار ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و تقارن آن با هفته وحدت میلاد فرخنده پیامبر اعظم (ص) و رئیس مکتب ، حضرت امام صادق(ع) بیانیه خود را اعلام می دارد
کد خبر: ۹۲۹۰۱۹۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، امام خمینی(ره):من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد/پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند. از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این عصر و عصرهای آینده می خواهم که اگر خدای نخواسته عناصر منحرفی با دسیسه و بازی سیاسی وکالت خود را به مردم تحمیل نمودند، مجلس اعتبارنامه آنان را رد کنند و نگذارند حتی یک عنصر خرابکار وابسته به مجلس راه یابد . . . و از همه نمایندگان خواستارم که با کمال حسن نیت و برادری با هم مجلسان خود رفتار و همه کوشا باشند که قوانین، خدای نخواسته از اسلام منحرف نباشد و همه به اسلام و احکام آسمانی آن وفادار باشید تا به سعادت دنیا و آخرت نائل آیید
بیانیه حوزه بسیج دانش آموزی شهید مطهری(ره) برخوار به مناسبت یوم الله 13 آبان روز دانش آموز و استکبار ستیزی
حوزه بسیج دانش آموزی شهید مطهری(ره) برخوار ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و تقارن آن با هفته وحدت میلاد فرخنده پیامبر اعظم سفیر صلح و مهربانی حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبدالله(ص) و رئیس مکتب ، حضرت امام صادق(ع) بیانیه خود را اعلام می دارد :
ترویج روحیه ی مقاومت و فرهنگ استکبار ستیزی به عنوان یکی از اصول انقلاب اسلامی و حقیقتی برخاسته از شعار راهبردی "هیهات منا الذله" سپر حوادث فرا روی میهن اسلامی است.
ما دانش آموزان بسیجی نسل چهارم انقلاب يعني فرزندان همان كساني كه ديروز آن حماسه بزرگ را آفريدند خود را مهیای ورود به عرصه های مختلف نبرد با دشمنان و شیاطین عالم میکنیم واعلام می داریم که :
ما دانش آموزان و نوجوانان انقلابی با داشتن آگاهی و بصیرت با پيروي همه جانبه از رهبري حكيم و دانشمند خود ذره‌اي از آرمان‌هاي انقلاب و در راس آنها استكبار ستيزي و استقلال طلبي كوتاه نيامده و نمي‌آييم و با برگزيدن مطالبات رهبري به عنوان نقشه راه حركت در مسير نيل به حكومت جهاني مهدي (عج) به مبارزه همه‌جانبه با ظلم و ظالم در سراسر دنيا ادامه مي‌دهيم .
ما جوانان ونوجوانان ایران سربلند به عنوان نیروهای ارزشی وانقلابی گام دوم انقلاب اسلامی را در حالی آغاز نموده ایم که جهان اسلام آبستن حوادث بیشماری است وناجوانمردانه ترین تحریم های دشمنان در پوشش دروغین به اصطلاح بشر دوستانه تلاش می کنند تا زندگی را برملت ایران سخت نمایند . اما عنصر اراده ملی وباور ما می توانیم ما را بیشتر از گذشته به توانایی داخلی تکیه داده و برقدرت وعزت ما می افزاید . برماست تا با بصیرت وآگاهی هوشیارتر از همیشه شرایط کنونی جهان وپیرامون جهان را درک نماییم.
به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله العالی قله های بلند تهذیب ، تحصیل و ورزش را از آن خود کرده و در راه رشد و پیشرفت کشورمان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد .
ما دانش آموزان انقلابی به نمایندگی از تمامی دانش آموزان کشورهای جهان از مدعیان حقوق بشر این سوال را میکنیم که چرا در برابرترور ناجوانمردانه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ونسل کشی ، یمن ، سوریه و فلسطین و بحرین سکوت کرده و در پشت پرده از اینگونه اقدامات حمایت کرده و شادی می نمایید ؟
ما دانش آموزان ضمن بیعت با آرمانهای انقلابی و اسلامی بیش از 36000 دانش آموز شهید و علی الخصوص شهیدان محمد حسین فهمیده ، مرحمت بالازاده،بهنام محمدی،مهرداد عزیز اللهی حمایت همه جانبه خود ازکلیه نیروهای مسلح ومسئولین خدوم ومدافعان سلامت این سرزمین که در مبارزه با بیماری منحوس کرونا حماسه ها آفریده اند اعلام می نماییم.
با تجدید پیمان با شهیدان حماسه ۱۳ آبان در محکومیت دولت مردان فرانسه و همدستانش که اقدام به هتک حرمت به ساحت مقدس و آسمانی پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی ( صلی الله علیه واله و سلم) کرده اند، می گوییم، ما دانش آموزان بسیجی با اتکا به ایمان خویش به دین مبین اسلام و تاریخ ستبر و آغشته شده به خون لاله های جوان، آماده و حاضریم تا بار دیگر همانند سال ۵۸ آن سیلی محکم را بر گونه های استکبار تکرار کنیم چرا که بنابر وعده قرآن " ان الله معنا" ما دانش آموزان بسیجی با گرامیداشت یاد و خاطره همه رزمندگان و دلاوران ایثارگر 8 سال دفاع مقدس و الگوگرفتن از این مردان الهی با هم عهد و پیمان می بندیم و قسم یاد می کنیم که با ایفای نقش افسران جنگ نرم به خنثی کردن توطئه های دشمنان در فضای مجازی و هجمه فرهنگی پرداخته و فرهنگ ناب اسلام محمدی را به جهانیان معرفی کنیم .
در پایان به آمریکا و دشمنان ایران اسلامی توصیه امام راحل را یادآور می‌شویم که «هرچه توطئه کنید به ضرر خودتان است و جمهوری اسلامی عقب‌نشینی نخواهد کرد .
« وان الارض یرثها عبادی الصالحون »
حوزه بسیج دانش آموزی شهید مطهری(ره) برخوار

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار