وحدت به دشمن بهانه نفوذ و دخالت نمی‌دهد

وحدت به دشمن بهانه نفوذ و دخالت نمی‌دهد و هفته وحدت فرصتی برای نشان دادن اتحاد جهان اسلام است
کد خبر: ۹۲۹۰۰۹۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج از گفت: وحدت به دشمن بهانه نفوذ و دخالت نمی‌دهد و هفته وحدت فرصتی برای نشان دادن اتحاد مسلمانان به دشمنان است و این انسجام و یکپارچگی، همواره نقشه‌های شوم دشمن را خنثی کرده است.

سرگرد پاسدار احمد شاهرودی افزود: در عصری که دشمن برای نابودی امت اسلامی دست از هیچ حیله‌ای برنمی دارد و حتی راه گستاخانه اهانت به پیامبر عظیم الشان اسلام را پیش رو گرفته، بر مسلمانان واجب است در صفوفی به هم پیوسته، راه نفوذ بر استکبار جهانی را سد کنند و با اتحاد و همبستگی میان خود و همه اقوام و مذاهب موجب مایوس شدن دشمنان و خنثی شدن توطئه‌ها و ترفند‌های آن‌ها شوند.

وی در پاسخ به حرکت قبیح رئیس جمهور فرانسه بیان کرد: گسترش اسلام و انقلاب به جهان باعث عصبانیت غرب به سردمداری آمریکا و حمایت‌های اروپا می‌شود و دشمن از رشد و گسترش اسلام گرایی در دنیا عصبانی می‌شود بنابراین برای جلوگیری از این امر، بنا را بر بی ادبی نسبت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) دارند.

این مسئول اظهار کرد: تمام ادیان الهی به پیامبر اسلام احترام می‌گذارند، حرکت جدید مکرون در جایی که ادعای مهد آزادی می‌کنند، قبیح بوده و به شدت این حرکت بی‌ادبانه و احمقانه را به شدت محکوم نموده و امید است سران و مردم سایر کشور‌های اسلامی از خواب غفلت بیدار شده، دست در دست هم دهند و عزت و اقتدار اسلام را به رخ غرب و شرق بکشانند و با وحدت به دشمن بهانه نفوذ و دخالت ندهند.

شاهرودی با تاکید بر تلاش در راستای مستحکم‌تر شدن وحدت شیعه و اسنی ادامه داد: دشمنان از وحدت شیعه و سنی در هراس هستند و با هر توطئه‌ای، سعی در بر هم زدن وحدت میان مذاهب اسلامی دارند تا با طرح‌های جدید و ابزار رسانه به پیکره اسلام و نظام اسلامی ضربه بزنند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان گفت: در این برهه حساس که اختلاف و جنگ در برخی کشور‌ها موج می‌زند، وحدت و انسجام به عنوان یک ضرورت در جامعه اسلامی محسوب می‌شود تا بتوان همچون همیشه در مقابل هجمه‌های دشمنان مقاومت کرد.

وی افزود: نامگذاری این ایام به عنوان هفته وحدت تاثیر بسزایی در افزایش همدلی میان مسلمانان جهان داشته که آن را باید مرهون تدبیر امام راحل دانست.

شاهرودی ادامه داد: دشمن در هر جایی که مسلمانان با هم اتحاد نداشته‌اند به اهداف خود رسیده و بالعکس آن جایی که همه با هم متحد و منسجم بوده‌اند نتوانسته ترفند‌های خود را عملی کند.

وی در پایان با اشاره به تقارن ایام هفته وحدت و روز ۱۳ آبان روز جهانی مبارزه با استکبار بیان کرد: استکبار جهانی در صدد تفرقه افکنی بین مسلمانان است، اما به فرمایش امام (ره) و تاکید مقام معظم رهبری باید تمام اقوام و ملل با وجودی که دشمن با تفرقه، تحریم و اختلاف‌افکنی در تلاش برای وارد آوردن فشار بر ایران است، با انسجام و اتحاد خود در همه ابعاد در ایران اسلامی همواره دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گزارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار