خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر در گفت‌وگو با بسیج:

تدابیر و فرمایشات رهبری در همه موارد باید مورد توجه و سرلوحه امور همگان باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملایر با تأکید بر اهمیت تبعیت از ولایت گفت: بیانات مقام معظم رهبری باید در سرلوحه امور همگان باشد.
کد خبر: ۹۲۸۹۸۰۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

تدابیر و فرمایشات رهبری در همه موارد باید مورد توجه و سرلوحه امور همگان باشدحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به آغاز امامت امام عصر (عج) اظهار داشت: روز نهم ماه ربیع الاول روز پیوند قلبی با امامت و ولایت و در امتداد غدیر بوده و در حقیقت غدیری دیگر است.

وی با بیان اینکه این روز ولایت‌مداری در تمام ابعاد دین است، گفت: انسان متدین واقعی شخصی است که اعمال و رفتار خود را با امام جامعه تطبیق دهد و منتظر واقعی کسی است که نسبت به امام معرفت، محبت و ولایت و تبعیت و اطاعت پذیری بیشتری داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: ولایت‌مداری یعنی در تمام شئون زندگی گوش به فرمان ولایت بود نه آنجا که به نفع و مصلحت خویش است دم از رهبری و ولایت بزند و آنجا که به مذاقش خوش نیاید شروع به حاشیه‌سازی کند.

وی با تأکید بر اهمیت تبعیت از ولایت و با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری باید در سرلوحه امور همگان باشد، ادامه داد: اگر امروز عده‌ای از دولت‌مردان با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری نائب ولی عصر(عج) مدعی هستند که باید دولت تخریب نشود که همین طور هم است، باید تدابیر و فرمایشات رهبری را در موارد دیگر هم توجه کنند.

شیرزادی با تأکید بر توجه به فرمایشات رهبری عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی، مقاومت در برابر فشار بیگانگان و طاغوت و داشتن روحیه جهادی برای رفع مشکلات اقتصادی و امید نداشتن به بیگانگان و پرهیز از هر کاری که موجب حاشیه‌سازی و فرافکنی می‌شود و فراموش نکردن مشکلات جامعه از جمله قشر فقیر و با تمام توان برای رفع مشکلات تلاش کردن از جمله مواردی است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تأکید کرده‌اند و همه ما باید توجه ویژه به آنها داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار