خبرهای داغ:
در بیانیه ای؛

بسیج اقشار شهرستان برخوار اهانت به پیامبر اسلام را محکوم کرد

مجموعه اقشار بسیج شهرستان برخوار در بیانیه ای اهانت به نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۴۰۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، مجموعه اقشار بسیج شهرستان برخوار در بیانیه ای اهانت به پیامبر اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

پیروزی انقلاب اسلامی که بر اساس تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) رخ داد بر هم زننده تمامی معادلات استکبار جهانی برای انحراف و از میان برداشتن آخرین دین الهی بود. در تمام سال هایی که از حیات این انقلاب عظیم الهی می گذرد، جبهه کفر و باطل که خود را از مبارزه منطقی با این دین متین و الهی عاجز میدید، تمام تلاش خود را بر خاموش کردن این نقطه نور و روشنی معطوف کرده و از هیچ اقدام سخیف و خارج از چارچوب های انسانی دریغ نکرده است که در آخرین این حرکت های مذبوحانه شاهد اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) در کشور به ظاهر مهد آزادی یعنی فرانسه و حمایت رئیس جمهور این کشور از این اقدام بودیم.

قطعا این اقدام موهن که در آستانه میلاد با سعادت پیامبر رحمت صورت گرفت، چیزی جزء یک حرکت برنامه ریزی شده از سوی صهیونیسم جهانی و عناصر به استیصال رسیده شان در فرانسه در راستای اسلام ستیزی و ارائه چهره مخدوش از اسلام در بین اذهان عمومی جهانی نمی تواند باشد.

مجموعه اقشار بسیج شهرستان برخوار ضمن محکوم کردن این اهانت، اعلام می دارد آنچه را که استکبار جهانی برای مبارزه با اسلام در ذهن می پروراند به لطف و عنایت الهی محقق نخواهد شد و همه نقشه های آنها شکست خواهد خورد و نگاه عبرت آموز به گذشته بر همگان روشن می کند که هیچ قدرتی توان ایستادن در برابر موج گرایش و پیوستن ملت های آزاده جهان به حقایق و معارف بلند اسلام ناب محمدی (ص) را نخواهد داشت.

دبیرخانه اقشار ناحیه برخوار

ارسال نظرات
پر بیننده ها